اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

بالا رفتن سن ازدواج خطرناک است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: افزایش سن ازدواج خطرناک و تهدید است و باید تمهیداتی برای پایین‌آوردن سن ازدواج اندیشیده شود.

بالا رفتن سن ازدواج خطرناک است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در در جلسه ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان فارس اظهار داشت: اگر خانواده‌ها تشکیل و اصلاح شود بسیاری از مشکلات مانند ولگردی و بی‌بند و باری و اعتیاد حل می‌شود.

وی در این جلسه خواستار برخورد جدی‌تر مسئولان با منکرات در سطح جامعه شد و گفت: در امر به معروف و نهی از منکر باید اولویت را به مدارس و حتی مهد کودک‌ها و بعد دانشگاه‌ها را مد نظر قرار داد.

ایمانی ادامه داد: از آموزش و پرورش و مسئولان دانشگاه‌ها تقاضا دارم برای احیای ارزش‌های الهی در دانشگاه و مدرسه طوری برنامه‌ریزی شود که اصولی و مبنایی باشد ولو اینکه در 15 سال دیگر نتیجه دهد.

به گفته وی، اصل کار برنامه‌ریزی است و عمده کار نیز باید در مراکز آموزشی و تربیتی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: برای بعضی مراکز تجاری ساختارهایی به منظور مبارزه با منکر و امر به معروف در نظر گرفته شده که لازم است این ساختارها رفع نقص شده و به بقیه مراکز فروش شهر شیراز نیز گسترش پیدا کند و در گام بعد در بازار اجرا شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مرحله بعد سطح خیابان‌ها و فضاهای عمومی مانند پارک‌ها است و ما باید این سه نقطه را اصلاح کنیم و فضای شهر در این سه نقطه باید اسلامی باشد.

ایمانی در مورد معماری شیراز خاطرنشان کرد: معماری شیراز بسیار درهم و بی‌نظم شکل گرفته و هر ساختمان شهر از یک فرهنگ الگو برداشته است.

امام جمعه شیراز افزود: از مسئولان مربوطه تقاضا دارم ساز و کاری را برای نظارت بر معماری ساختمان‌های شیراز در نظر بگیرند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول