اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

احساس مسئولیت در قبال جوانان عبادت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: احساس مسئولیت در قبال تربیت و آینده جوانان و رهایی آنان از چنگال استکبار عبادت است.

احساس مسئولیت در قبال جوانان عبادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده‌ ظهر امروز در دوره نیم روزه حلقه‌های صالحین فرهنگیان استان اردبیل اظهار داشت: هر کسی که در اوج غربت اسلام و نظام سبب سربلندی کشور شود برای ما مهم است و او را ارج می‌نهیم.

وی با تبریک قهرمانی سجاد انوشیروانی دبیر تربیت بدنی اردبیل در المپیک 2012 لندن، افزود: قهرمانان این سرزمین هر جا که نام پر عظمت و افتخارآفرین ایران را به گوش جهان می‌رسانند کاری بزرگ و سترگ انجام می‌دهند که قابل ستایش است.

این مسئول با بیان اینکه ما به عنوان یک نظام اسلامی مسئولیت رهبری دینی و فقهی کشورها را به عهده داریم، تصریح کرد: معلمان و بسیجیان ما پاکترین، مخلص‌ترین و شریف‌ترین افرادی هستند که انسان‌ها امانتی در دست آنها بوده و هرچه این امانت را نابتر و سالمتر به سرمنزل مقصود برسانند به همان میزان در نزد خدا ارج و قرب دارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر نقش و اهمیت معلمان در زندگی انسان‌ها ابراز داشت: تربیت نسل اسلامی فقط به دست معلمان می‌تواند محقق شود.

وی به هجمه‌های فرهنگی دشمنان بر علیه کشور اشاره کرد و گفت: برای مقابله با این جنگ فرهنگی ابتدا باید وجود جنگ را در جامعه احساس کرده و اقدامات لازم برای مقابله را انجام دهیم.

بابازاده تصریح کرد: معلمان به عنوان افرادی که انسان امانت دست آنهاست باید وجود جنگ فرهنگی در جامعه را حس کرده و از سوختن فرزندان این مرز و بوم بر اثر هجمه‌های دشمنان جلوگیری کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از آموزش و پرورش اظهار داشت: باید به جای انتقادهای غیر مرتبط از آموزش و پرورش، دست این مجموعه را به عنوان مجموعه تربیتی در جامعه بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود بیان داشت: باید با قرار گرفتن در کنار هم و حفظ وحدت و انسجام ، جنگ نرم دشمن را که در ذهن‌ها انجام می‌شود شناخته و با آن مقابله کنیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول