اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد

جشن گلریزان در دهدشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت اداره‌کل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و دادگستری شهرستان کهگیلویه و به منظور حمایت از خانواده نیازمند زندانیان، مراسم جشن گلریزان با حضور مردم و مسئولان کهگیلویه برگزار شد.

جشن گلریزان در دهدشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به همت اداره‌کل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و دادگستری شهرستان کهگیلویه به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان، مراسم با شکوهی با حضور مردم نوع‌دوست و مسئولان کهگیلویه برگزار شد.

سید ناصر رضایی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: آزاد کردن زندانیان نیازمند و آبرومند جرایم غیر عمد نشان از حس نوع‌دوستی و انسجام ناگسستنی مردمی بر پایه دین مقدس اسلام است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه جشن گلریزان هر ساله در ماه رمضان برگزار می‌شود آن را نقطه عطفی در حس نوع‌‌دوستی و خیرخواهی مردم دانست و اضافه کرد: استقبال مردم از این جشن و کمک کردن به زندانیان جرایم غیر عمد هر ساله نسبت به سال گذشته بیشتر می‌شود.

وی  اولین تبعات این مراسم معنوی را کمک به امنیت و ارتقای سطح امنیت جامعه دانست و ابراز داشت: نتایج این کمک قبل از اینکه به زندانیان برسد اثرات آن در زندگی خود ما نمود پیدا خواهد کرد.

رضایی تصریح کرد: ورود سرپرست یک خانواده به زندان علاوه بر ایجاد فشارهای شدید روحی و روانی برای فرد زندانی، موجب وارد آمدن فشارهای سخت روانی و مشکلات غیر قابل جبرانی برای همسر، فرزندان و حتی اقوام فرد زندانی می‌شود.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه، فرهنگ‌سازی برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در این جشن را حائز اهمیت عنوان کرد و ابراز داشت: نقش رسانه‌ها در ترویج این امر خداپسندانه بی‌بدیل خواهد بود.

رضایی دستگیری از مستمندان از نگاه دین مبین اسلام را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: بهترین شکرگزاری در قبال نعمت مال و سلامتی، توجه به نیازمندان و کسب توشه آخرت از طریق همدردی با مستضعفان در چند روز زندگی دنیوی است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول