اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط حوزه هنری اصفهان

مکتب اصفهان تجدید چاپ شد

خبرگزاری فارس: مدیر واحد موسیقی حوزه هنری استان اصفهان از تجدید چاپ مجموعه ردیف‌سازی و آوازی مکتب اصفهان خبر داد و گفت: مجموعه کتاب و سی‌دی ردیف‌سازی و آوازی مکتب اصفهان به چاپ دوم رسید.

مکتب اصفهان تجدید چاپ شد

امید قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: چاپ نخست کتاب ردیف‌سازی و آوازی مکتب اصفهان توسط استاد حسن منصوری (نوازنده نی) انجام شده بود.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه در سال 89 توسط واحد موسیقی حوزه هنری استان اصفهان تهیه شده است، تصریح کرد: این مجموعه کتاب و سی‌دی حاصل 30 سال تجربه استاد منصوری در زمینه مکتب اصفهان است.

مدیر واحد موسیقی حوزه هنری استان اصفهان ادامه داد: مجموعه ردیف‌سازی و آوازی مکتب اصفهان در واقع گوشه‌های جدیدی از اساتید برجسته مانند مرحوم حسین یاوری، عباس قاضی، عباس کاظمی و فرامرز پایور به علاقه‌مندان موسیقی است.

وی با بیان اینکه این مجموعه هم به صورت کتاب و هم سی‌دی است، اضافه کرد: مجموعه ردیف‌سازی و آوازی مکتب اصفهان دارای 18 لوح فشرده و شامل 623 گوشه موسیقی و بالغ بر یک هزار و 100 دقیقه تهیه و تنظیم شده است.

قبادی در ادامه تاکید کرد: این مجموعه در سومین جشنواره تولیدات مراکز استانی در بخش گرایش هنری تولید موسیقی ایرانی (سنتی) مقام نخست را کسب کرده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول