اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد بحران آذربایجان‌شرقی به ورزقان اعزام شد

فوت 18نفر از مجروحان زلزله در بیمارستان‌های تبریز

خبرگزاری فارس: ستاد بحران آذربایجان‌شرقی به ریاست استاندار آذربایجان‌شرقی دقایقی پیش برای برای بررسی وضعیت زلزله‌‌زدگان به همراه تمام اعضای این ستاد به منطقه زلزله‌زده ورزقان اعزام شدند.

فوت 18نفر از مجروحان زلزله در بیمارستان‌های تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان‌شرقی دقایقی پیش پس از تشکیل ستاد بحران در تبریز به همراه تمام اعضای ستاد بحران برای تشکیل جلسه و بررسی موضوع به شهرستان ورزقان یکی از مناطق زلزله‌زده عازم شدند.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین در این زمینه گفت: آرامش مردم و همکاری آنها لازمه تسریع در عملیات امدادرسانی به زلزله‌زدگان حادثه استان است.

احمد علیرضابیگی باز بودن مسیر تبریز ـ اهر را نیاز اصلی گروه‌های امدادرسان دانست و از مردم خواست کمترین تردد را در این مسیر داشته باشند تا کار امدادرسانی به مجروحان حادثه به سرعت انجام شود.

وی گفت: خودروهای آواربرداری در حال حرکت به سمت مناطق زلزله‌زده و آمبولانس‌ها نیز در حال انتقال مجروحان به بیمارستان‌های تبریز هستند، با این حال این محور دچار تراکم و تردد سنگینی است و برخی ابنیه راهداری نیز در این مسیر آسیب‌ دیده است.

وی از استقرار بیمارستان صحرایی ورزقان در ساعات آینده خبر داد و گفت: بالگردهای نیروهای مسلح و هلال‌احمر به همراه تیم‌های امدادی به منطقه اعزام شده است.

بیگی تاکید کرد: چادر و پتو برای اسکان زلزله‌زدگان به اندازه کافی موجود است و در شرایط فعلی بیشتر از همه به آرامش مردم احتیاج داریم.

* فوت 18 نفر از مجروحان زلزله در بیمارستان‌های تبریز

وی با بیان اینکه کادر درمانی بیمارستان‌های تبریز در حال انجام وظیفه و امدادرسانی به مجروحان هستند، افزود: متاسفانه 18 نفر از مجروحان زلزله در بیمارستان‌های تبریز جان باخته‌اند.

گزارش خبرنگاران فارس از شهرهای زلزله‌زده به ویژه تبریز حکایت از آن دارد که شهروندان این مناطق به دلیل خطر وقوع پس‌لرزه‌، شب را در پارک‌ها، فضای باز و خارج از منزل سپری می‌کنند.

انتهای پیام/آ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول