اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

15 پروژه در حوزه راه همدان آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی همدان گفت: در هفته دولت 15 پروژه در حوزه راه اداره‌کل راه و شهرسازی همدان آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

15 پروژه در حوزه راه همدان آماده بهره‌برداری است

یوسف‌رضا نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در بخش راه 30 پروژه با اعتبار 42 میلیارد تومان آماده افتتاح در هفته دولت است که شامل 80 کیلومتر راه روستایی و 23 کیلومتر راه چهارخطه می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های مهر ماندگار نیز همچنان در حال پیگیری هستند و عملیات اجرایی آنها ادامه دارد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: در هفته دولت 15 پروژه در حوزه راه اداره‌کل راه و شهرسازی آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: از جمله این پروژه‌ها باند دوم چهارخطه صالح‌آباد به داشبلاغ به طول 13 کیلومتر با 9 میلیارد تومان هزینه اجرایی، قطعه نخست محور کبودرآهنگ ـ شیرین‌سو به طول 10 کیلومتر و عرض 11 متر با اعتبار هزینه شده 4.5 میلیارد تومان و ساماندهی تقاطع سه‌راهی دهفول ـ نهاوند است.

نوروزی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در بخش راه روستایی یادآور شد: افتتاح راه روستایی قلی‌کندی، قبچاق ـ شورین و آقدره در شهرستان همدان، راه روستایی بیدکرپه‌ها و واشان در ملایر، راه روستایی عشوند ـ برجک در نهاوند، راه روستایی هرهره گل‌زرد در تویسرکان از جمله این پروژه‌ها به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: راه‌های روستایی قطار آقاچ، سرخاب ـ آقداش، علیصدر ـ شیرین‌سو به طول 13 کیلومتر، محمودآباد ـ کهریزبابا حسین و راه دولی ـ انجیرباغی ـ طاس تپه نیز در شهرستان کبودراهنگ از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت هستند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی همدان بیان داشت: قطعه دوم رزن به دمق و یک قطعه از محور کاج به سه‌راهی اصله نیز که از راه‌های چهارخطه هستند در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: محو رزن ـ دمق و محور رزن ـ قروه ـ کاج ـ اصله امسال با اعتبار 4 میلیارد و 200 میلیون تومان از اعتبارات ملی در دست اجرا هستند.

نوروزی با بیان اینکه کلنگ‌زنی قطعه سوم محور کبودرآهنگ ـ شیرین‌سو به طول 10 کیلومتر نیز جزو برنامه‌های هفته دولت بوده است، افزود: امیدواریم با انتخاب پیمانکار بتوانیم قطعه سوم این محور را نیز در هفته دولت کلنگ‌زنی کنیم.

وی اظهار کرد: از دیگر پروژه‌هایی که در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود باند دوم محور کاج به طرف سه‌راهی اصله و قطعه دوم محور رزن به دمق است که به ورودی دمق منتهی می‌شود که پیمانکار آن انتخاب شده و ماشین‌آلات نیز در محل مستقر هستند و کارهای اجرایی آن نیز آغاز شده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی همدان در پایان سخنانش افزایش ظرفیت ترافیکی جاده‌ها و کاهش تصادفات را از مهم‌ترین اهداف اجرایی پروژه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: باند دوم آزادراه ساوه ـ همدان نیز به طول 52 کیلومتر در شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول