اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

راه‌اندازی سامانه صدور مجوز در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی سامانه پنجره ویژه صدور مجوزها در این استان خبر داد.

راه‌اندازی سامانه صدور مجوز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی عصر دوشنبه در کارگروه سرمایه‌گذاری این استان اظهار داشت: توسعه و آبادانی این استان به میزان سرمایه‌گذاری‌های جذب شده در بخش‌های مختلف آن بستگی دارد.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاری یکی از عوامل افزایش درآمد و رونق بخش تولید است، افزود: سرمایه‌گذاری می‎تواند بخش‌های مختلف استان را پویا کرده، به بخش تولید رونق دهد و در نهایت درآمد مردم استان افزایش پیدا کند.

عنابستانی تاکید کرد: باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری و رونق بخش تولید در استان فراهم کرد.

وی بر ضرورت همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی این استان در راستای توسعه سرمایه‌گذاری تاکید کرد و افزود: توسعه و آبادانی استان مستلزم جذب سرمایه‌گذاری در استان است که دستگاه‌های ذی‎ربط باید تمام تلاش خود را در این راستا به کار گیرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه به راه‌اندازی سامانه پنجره واحد در این استان اشاره کرد و گفت: افرادی که تقاضای صدور مجوز می‌دهند، می‌توانند با ورود به این سامانه از وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

وی با بیان اینکه در آیین‌نامه اجرایی این سامانه باید تغییراتی داده شود، تصریح کرد: این تغییرات و اصلاحات به مراجع ذی‎ربط ارجاع داده می‌شود تا در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهند.

عنابستانی راه‌اندازی این سامانه را دارای نقش مهمی در تسریع روند امور دانست و گفت: با راه‌اندازی این سامانه شاهد تسهیل در روند صدور مجوزها خواهیم بود و متقاضیان با معطلی کمتری روبه‌رو می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول