اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 111

کاندیداها از سیاه‌نمایی عملکرد دولت خودداری کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: کاندیداها از تخریب یکدیگر و سیاه‌نمایی خدمات دولت و عملکرد دیگران خودداری کنند و به ارائه توانمندی‌ها و برنامه‌های خود بپردازند.

کاندیداها از سیاه‌نمایی عملکرد دولت خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید محمد قاسم حسینی با توجه به فرا رسیدن زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس اظهار کرد: به تعبیر قرآن، زمانی رقابت سالم و قانونی شکل می‌گیرد که افراد بر مبنای توانمندی‌ها و با مثبت‌اندیشی مطرح شوند.

وی با بیان اینکه از امروز پنجشنبه چهارم اسفندماه، زمان تبلیغات کاندیداهای نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است بر رعایت اخلاق حسنه و اسلامی و انصاف از سوی کاندیداها تاکید کرد.

حسینی متذکر شد: کاندیداها برنامه‌ها را منطبق با قانون انتخابات برنامه‌ریزی کنند تا انتخابات خوب و آرامی برگزار شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان افزود: با توجه به برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد و بررسی‌های مستقیم از حوزه‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، ساز و کار لازم برای برگزاری انتخابات قانونی و پرشور و همراه با مشارکت حداکثری مردم هم به لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات حتی در دورترین نقطه جمعیتی استان مهیاست و حوزه‌های انتخابیه و شعب با آمادگی کامل در انتظار روز 12 اسفند ماه هستند.

دبیر و جانشین رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: برای توجیه افکار عمومی نشست‌های مختلفی از جمله نشست مشورتی حوزه انتخابیه، اعضای شورای تامین منطقه با عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نشست مشورتی ستاد با ائمه جمعه و همایش‌ها و نشست‌هایی برای آمادگی کامل دستگاه‌ها در اجرای انتخابات مانند شورای اداری برگزار شده است.

حسینی افزود: فرمانداران شهرستان‌ها نیز نشست‌هایی را با کاندیداهای هر حوزه و مسئولان قضایی استان برای توجیه فضای رقابتی از جمله پرهیز از بداخلاقی انتخاباتی و ایجاد فضای رقابتی سالم برگزار کرده‌اند.

در استان گلستان یک‌هزار و 190 شعبه اخذ رأی در شش حوزه انتخابیه اصلی و 21 حوزه فرعی برای جمع‌آوری آرای مردم پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول