اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

عملکرد دولت در حوزه فرهنگی ستودنی است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با توجه به رویکرد فرهنگی دولت، عملکرد آن در این حوزه قابل تقدیر و ستودنی است.

عملکرد دولت در حوزه فرهنگی ستودنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست با معاون ستاد عالی کانون‎های فرهنگی مساجد کشور اظهار داشت: انقلاب ما فرهنگی است و رویکرد فعالیت‎ها نیز باید فرهنگی باشد هر چند در طول سال‎های بعد از انقلاب رویکرد ما عمرانی بوده است.
وی با بیان اینکه مساجد قرارگاه عملیاتی علیه جنگ نرم دشمن است، افزود: امروز کانون حمایت از نظام و انقلاب در مساجد شکل گرفته است و مساجد همیشه هسته‎های مبارزاتی بوده‌اند.
جهانبخش ادامه داد: مساجد و کانون‎ها هسته‎های مقاومت و عملیات هستند و توسعه، تقویت و تجهیز آنها ضروری و مهم است.
وی اضافه کرد: در استان بوشهر زمینه‎های فعالیت در این حوزه بیشتر است و با توجه به رویکرد دین‎مداری مردم این استان لازم است در این عرصه کار بیشتری شود.
استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت منطقه پارس جنوبی در این عرصه یادآور شد: با توجه به وجود خرده‌فرهنگ‎های مختلف و متعدد در این منطقه، توسعه کانون‌های مساجد در پارس جنوبی ضروری است.
جهانبخش بیان کرد: وجود خرده‌فرهنگ‎ها در این منطقه یک آسیب است که اگر مورد توجه قرار بگیرد و فعالیت‎های فرهنگی متناسب انجام شود، این آسیب به یک فرصت تبدیل می‎شود. از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای ارتقا و توسعه فعالیت‌های آنان در استان حمایت می‌کنیم.
استاندار بوشهر یادآور شد: با توجه به مشکلات مالی این کانون‌ها در نشست‎های هیئت نظارت کانون‎های فرهنگی هنری استان، مسئله اعتبارات کانون‎ها را پیگیری می‎کنیم.
جهانبخش گفت: اقدامات و برنامه‎های جزیره‎ای در حوزه فرهنگی به ما آسیب‎های فراوانی زده است و باید با تمرکز این فعالیت‎ها از بروز آسیب در این حوزه جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول