اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کازرون:

رسانه‌های کازرون عملکرد دولت را کمرنگ جلوه ندهند

خبرگزاری فارس: فرماندار کازرون گفت: رسانه‌های محلی و داخلی کازرون نباید عملکرد دولت را کمرنگ جلوه دهند.

رسانه‌های کازرون عملکرد دولت را کمرنگ جلوه ندهند
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، کاوس رئیسی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون با بیان اینکه دفاع مقدس ثمرات بسیار ارزشمندی دارد، بر استفاده و نهادینه کردن این ثمرات تاکید کرد و اظهار داشت: افتخارآفرینی‌های دفاع مقدس مدیون آحاد مردم اعم از پیرو جوان است که منجر به تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تضمین استقلال کشور شد.
وی با تاکید بر پرهیز از سیاه‌نمایی، خواستار پرداختن رسانه‌های داخلی شهرستان کازرون به واقعیت‌ها شد و افزود: برخی رسانه‌های محلی و داخلی کازرون نباید عملکرد دولت را کمرنگ جلوه دهند.
فرماندار کازرون اضافه کرد: دانشگاه باید در مبحث فرهنگی خود پوشه‌ای برای آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی دفاع مقدس و پیوند این فرهگ با فرهنگ عاشورا باز کند و به نسل سوم انقلاب بشناساند.
رئیسی در ادامه به تشریح اقدامات یک ساله مدیران اجرایی شهرستان کازرون پرداخت و بیان داشت: شورای اداری شهرستان کازرون بهترین شورای اداری در سطح استان فارس است.
در ادامه این جلسه امام جمعه کازرون مشروعیت تمام پست‌ها را منوط به تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر آن عنوان و خاطرنشان کرد: به دلیل همین ولایت‌پذیری، ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس از سخت‌ترین آزمون‌ها پیروز و سربلند بیرون آمد و یک وجب از خاکشان را به دشمن ندادند.
حجت‌الاسلام محمد خرسند با تاکید بر زنده نگه داشتن فرهنگ با ارزش شهادت بیان کرد: امروز همگی ما وارثان خون شهدا هستیم و برای شرمنده نشدن در مقابل آنان باید یاد و خاطره شهدا و فرهنگ با ارزش شهادت را در بین نسل جدید به ویژه جوانان و نوجوانان زنده نگه داریم.
در ادامه این نشست فرهاد خرمایی رئیس مجتمع دانشگاهی کازرون با اشاره به موافقت وزیر علوم مبنی بر ارتقای این مجتمع دانشگاهی به دانشگاه سلمان فارسی گفت: نخستین رصدخانه کازرون در مرکز آموزش عالی این شهرستان احداث می‌شود.
وی با بیان اینکه ساختمان دانشکده فنی و مهندسی مجتمع دانشگاهی کازرون که امروز افتتاح شده با زیربنای 2هزار و 300 مترمربع و دارای هشت کلاس شامل سالن اجتماعات، سایت اینترنتی، آزمایشگاه و رصدخانه افزود: این پروژه تاکنون بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه داشته است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول