اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروزی ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

مجموعه عملکرد دولت نهم و دهم مورد تایید است

خبرگزاری فارس: نماینده رباط کریم در مجلس در ارزیابی عملکرد دولت گفت: مجموعه عملکرد دولت نهم و دهم مورد تایید است.

مجموعه عملکرد دولت نهم و دهم مورد تایید است
حجت‌الاسلام حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم، در ارزیابی عملکرد دولت دهم گفت: همانطور که رهبری عظیم‌الشان انقلاب فرمودند، مجموعه عملکرد دولت دهم مورد تایید است.
وی افزود: شخص رئیس‌جمهوری و اکثر اعضای کابینه و مدیران ارشد کشور صادقانه به مردم خدمت کرده و اقدامات آنها دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور به همراه داشته است.

*هیچ مجموعه‌ای بدون نقص نیست

این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ مجموعه اداری و کشوری بدون نقص نیست،‌ اظهار داشت: بنابراین ممکن است که در کار دولت نقاط ضعف و کاستیهای وجود داشته باشد که این امر تا حدودی طبیعی به نظر میرسد.
نوروزی خاطرنشان کرد: مهم این است که در بررسی عملکرد یک مجموعه به این نتیجه برسیم که میزان نقاط مثبت بیشتر از کاستیها بوده که چنین نتیجه‌ای در تحلیل عملکرد دولت دهم به دست میآید.
وی با بیان اینکه نافی نقاط ضعف و کاستیهای موجود در کشور نیست، گفت: یکی از این نقاط ضعف وجود برخی افراد ناصالح است که در راه حرکت دولت مانع‌تراشی میکنند.
نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت افزود: بنابراین اگر رئیس جمهوری و اعضای ارشد دولت میخواهند به هدف نهایی خود مبنی بر اصلاح اشکالات موجود دست یابند، باید از این افراد دوری کنند.
نوروزی متذکر شد: در این راه اکثریت مجلس و نهادهای دیگر حامی و پشتیبان دولت هستند و با نظارت و هدایت رهبری معظم انقلاب تحقق اهداف بالادستی نظام دور از دسترس نیست.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول