اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تربیت‌بدنی ‌آذربایجان‌شرقی:

سیاه‌نمایی عملکرد ورزشی دولت پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: مدیر کل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی گفت: سیاه‌نمایی‌ها در مورد عملکرد ورزشی دولت در حالی صورت گرفته که در زمینه احداث فضاهای ورزشی و سالن‌های چند منظوره رشد قابل توجهی صورت گرفته است.

سیاه‌نمایی عملکرد ورزشی دولت پذیرفتنی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمد شروین‌اسبقیان ‌در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی شهرستان تبریز با اشاره به برخی سیاه‌نمایی‌های صورت گرفته در مورد دولت نهم و دهم اظهار داشت: متاسفانه برخی سیاه‌نمایی‌ها در مورد گسترش سالن‌های ورزشی در زمان دولت صورت گرفته است.
اسبقیان ادامه داد: این سیاه‌نمایی‌ها در حالی صورت گرفته که در زمینه احداث فضاهای ورزشی و سالن‌های چند منظوره رشد قابل توجهی صورت گرفته است.
مدیر کل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی گفت: پروژه‌های متعدد ورزشی در استان به بهره‌برداری رسیده که تنها 14 مورد در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و در مناسبت‌های مختلف سال پروژه‌های ورزشی اعم از استخر و سالن ورزشی به بهره‌برداری رسید.
اسبقیان یادآور شد: در مدت شش سال گذشته سرانه ورزشی استان به  56صدم متر مربع رسیده است که رشدی قابل توجه را در این زمینه شاهد هستیم.
وی همچنین با اشاره به بهره‌برداری از فاز دوم استخر کارگران تبریز اظهار داشت: استخر کارگران توسط تربیت‌بدنی به عنوان مجری در 16 ماه کاری احداث شده که جزو پروژه‌های ارزشمند استان محسوب می‌شود.
مدیر کل تربیت‌بدنی آذربایجان شرقی گفت: اعتبار این پروژه 14 میلیارد ریال و در 200 متر مربع است.
اسبقیان گفت: امکانات تاسیساتی، دوش‌های مجهز و نیز سونای خشک و بخار به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: این استخر پس از احداث تحویل اداره کل کار و امور اجتماعی شد و جامعه کارگری از این امکانات استفاده خواهند کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول