اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گلستان:

نگاه به عملکرد دولت باید منصفانه باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان گرگان گفت: باید منصفانه به عملکرد دولت بنگریم و در این راستا باتوجه به نکات مثبت، نکات منفی را با نگاه نقادانه و نه عیب‌جویانه مطرح کرد.

نگاه به عملکرد دولت باید منصفانه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در جمع مردم گرگان اظهار داشت: دولت‌هایی که در جمهوری اسلامی روی کار آمدند به جزء دو دولتی که با تفکر امام موافق نبودند، در تاریخ کشورمان بی‌سابقه بوده است.
وی از دولت و خدمات ارزنده‌ای که تاکنون انجام داده قدردانی کرد و افزود: در برنامه چهارم توسعه، بنا بود رشدی هشت درصدی در کاهش تورم و افزایش سرمایه‌گذاری را در کشور شاهد باشیم که اینها محقق نشد و در بیانات رهبری نیز به این موارد اشاره شد که امید است خدای متعال به دولتمردان توفیق دهد تا نکات زیربنایی تحقق یابد.
امام جمعه شهرستان گرگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که روز قدس، روز جدایی حق از باطل است بر این نکته تاکید کرد: پیام روز جهانی قدس این است که مردم حکومت اسلامی هیچگاه زیر بار ظلم نرفته و بدون رابطه دولت‌ها مردم حرف دلشان را خواهند زد.
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری روز قدس را روز جلوه حقیقی اسلام بیان کرد و افزود: فلسطین قطعاً آزاد خواهد شد چرا که این سنت خدا است و فرعون‌ها و نمرودها باید کنار بروند و چشمانشان کور شود و فریادهای روز قدس در سراسر کشورهای اسلامی باید همچون طوفانی بنیان قدرتمندان عالم، استعمارگران و اسرائیل را ریشه‌کن کند.
نورمفیدی با بیان اینکه مسئله فلسطین از دو جهت به وجود آمده، تصریح کرد: رویکرد اول آنها این بود که دولت فلسطین باید حذف شود و به جای آن دولت غاصب، متجاوز و مخالف موازین بین‌المللی به وجود آید.
وی در خصوص اینکه صهیونیست می‌خواستند در طول 50 و 60 سال اخیر این نظریه را به کرسی بنشاند، بیان داشت: در مقابل این نظریه، نظریه حضرت امام(ره) وجود داشت که اسرائیل این غده سرطانی باید از صحنه روزگار محو شود که در این میان انسان‌های آزاده ولو غیرمسلمان منصف نیز نظریه امام را تائید می‌کنند.
این مسئول متذکر شد: شاید نتوانیم حضور نظامی در کشور فلسطین برای حمایت از مردم مظلوم مسلمان داشته باشیم، اما تا پیروزی فلسطین از دست غاصبان جنایتکار فریادهای یک میلیارد انسان مسلمان و غیرمسلمان در سراسر جهان طنین‌انداز است که بنیان ظلم حتما متزلزل خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان اذعان داشت: چنانکه این فریادها توانست بنیان رژیم غاصب پهلوی را زیر و رو کند و در کشورهای تونس، لیبی و یمن تحولاتی به وجود آورد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول