اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پایگاه انتقال خون رامسر:

رامسر به تمامی گروه‌های خونی نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس پایگاه انتقال خون رامسر گفت: نیاز مبرم به گروه‌های متفاوت خونی در رامسر احساس می‌شود.

رامسر به تمامی گروه‌های خونی نیاز دارد

قدم‌خیر رضوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر بیان داشت: با توجه به  توریستی‌ بودن شهرستان رامسر و اینکه بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر بخش ترومای غرب استان مازندران است، نیاز مبرم به گروه‌های متفاوت خون داشته و داریم.

وی گفت: از هفت تا 12 مرداد به مناسبت هفته انتقال خون، 28 هزار و 800 سی سی خون به این پایگاه اهدا شده است.

رضوی‌زاده ادامه داد: اکیپ‌های سیار انتقال خون در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با هماهنگی هیئت امنا مسجد آقا بسمل سادات‌شهر رامسر، در آن مکان مستقر و با استقبال بی‌نظیر بسیاری مواجه شد.

این مسئول عنوان کرد: در شب بیست و سوم رمضان با هماهنگی امام جمعه شهرستان حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی، اکیپ سیار انتقال خون در مسجد جامع رامسر مستقر شد.

وی تصریح کرد: قبل از دریافت خون، آزمایش‌های لازم از اهداکنندگان به عمل آمده تا در سالم بودن خون دریافتی و نیز در خطر قرار نگرفتن عزیزان اهداکننده، شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

رئیس پایگاه انتقال خون رامسر ادامه داد: اهدای خون برای سلامتی لازم بوده و مقدار خون اهدا شده به سرعت در بدن اهداکننده، جایگزین می‌شود.

رضوی‌زاده متذکر شد: با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان و روزهای طولانی مرداد، شهروندان رامسری اهدای خون را فراموش نکرده و همیشه همراه و همگام با ما بوده‌اند و ما همیشه دست نیاز به سوی آنها دراز کرده و استمداد همیشگی از مردم شریف رامسر داریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول