اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه مبارک رمضان صورت گرفت

اهدای خون جمعی از کارکنان و مدیران آبفار چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونین، مدیران و جمعی از کارشناسان و کارکنان شرکت آبفار با حضور در پایگاه انتقال خون شهرکرد نسبت به اهدای خون خود اقدام کردند.

اهدای خون جمعی از کارکنان و مدیران آبفار چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در این مراسم، اظهار داشت: به دنبال برنامه دائمی اهدای خون در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری اعضای مستمر اهداکننده خون و تعدادی از کارکنان این شرکت که برای بار اول به این جمع پیوسته بودند به صورت گروهی در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

قاسمعلی خدابخشی افزود: اهدای خون علاوه بر اینکه اهدای زندگی به افراد نیازمند است یکی از کارهای خیر و خوب هم به حساب می‌آید که نتایج سودمند مادی و معنوی بسیاری نیز به دنبال دارد.

خدابخشی ادامه داد: برنامه اهدای خون به صورت دوره‌ای طبق برنامه سازمان انتقال خون هر چهار ماه یک‌بار در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اهدای خون یک اخلاق حسنه در کشور ایران است، بیان داشت: با این اقدام خودمان می‌توانیم کمک کوچکی به افراد نیازمند داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بنی آدم اعضای یکدیگرند، تاکید کرد: انسان‌ها باید در شرایط سخت به یاری یکدیگر بشتابند تا با همکاری یکدیگر راحت‌تر موانع و مشکلات را برطرف کنند که در حال حاضر اهدای خون نیز یک نوع همدردی با افراد نیازمند در جامعه است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول