اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد

اهدای بیش از 47 هزار سی‌سی خون از طرف داوطلبان در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اعضای سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اردبیل در اقدامی پسندیده 47 هزار و 250 سی‌سی خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.

اهدای بیش از 47 هزار سی‌سی خون از طرف داوطلبان در اردبیل

بهرام غیبی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: 105 نفر از واجدین شرایط تحت عنوان طرح حمایت ماندگار و با هدف ترویج فرهنگ بشر دوستی و کمک به بیماران نیازمند خون خود را اهدا کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌ جمعیت هلال احمر و نیروهای پر‌تلاش این مجموعه همواره در کارهای خیر پیشقدم بوده و در مناسبت‌ها و حوادث مختلف سعی می‌کنند جلوه‌ای از گذشت و ایثار واقعی را به نمایش بگذارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: به رغم دغدغه‌ها و گستردگی فعالیت جمعیت هلال احمر نیروهای پر‌تلاش جمعیت از این امر غافل نبوده و سعی کردند در این اقدام بشر‌دوستانه و خیر‌خواهانه حاضر شده و در امر نیک اهدای خون به عنوان اهدای سلامتی مشارکت کنند.

غیبی از ارائه خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در شب‌های قدر نیز خبر داد و گفت:‌ امداد‌گران جمعیت هلال احمر به منظور تحقق اهداف و وظایف بشر ‌دوستانه به انجام خدمات امدادی در شب‌های قدر پرداختند.

این مسئول در گفت‌و گو با خبرنگار فارس ادامه داد: 45 نفر از امدادگران خواهر و برادر جمعیت هلال احمر با دو دستگاه آمبولانس و تجهیزات کامل با حضور در مصلی اردبیل به ارائه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در مراسم لیالی قدر پنج نفر از مراجعین درمان سرپایی و سه نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

غیبی با یادآوری اینکه ارائه خدمات از سوی جمعیت هلال احمر معطوف به زمان و مکان خاصی نیست، تصریح کرد:‌ ما علاوه بر ایام پرفضیلت لیالی قدر ویژه برنامه‌هایی را نیز برای سایر ایام از جمله نماز‌های جمعه،‌ ایام محرم و ... نیز داریم و علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌های ما نیز این برنامه‌ها با جدیت برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های قبل جمعیت هلال احمر طبق یک وظیفه شرعی و انسانی نسبت به اکیپ نیروهای خود اقدام کرده و تقریبا در تمام مناطقی که مراسم پر‌فضیلت لیالی قدر برگزار می‌شود جوانان امدادگر ما نیز حضور یافته و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول