اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیالی قدر صورت گرفت

اهدای 27 هزار سی‌سی خون توسط مردم گلپایگان

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز خون‌گیری گلپایگان گفت: نیکوکاران گلپایگانی در شب‌های قدر 27 هزار سی‌سی خون اهدا کردند.

اهدای 27 هزار سی‌سی خون توسط مردم گلپایگان

رکسانا لوافا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان، اظهار کرد: مردم نیکوکار گلپایگان در لیالی قدر بیش از 60 واحد خون اهدا کردند.

وی با بیان اینکه هر واحد خون 450 تا 460 سی‌سی بوده است، تصریح کرد: باید از مردم فهیم و نیکوکار گلپایگان تقدیر کنیم که در این شب‌ها به یاد نیازمندان و بیماران بوده‌اند و با اهدای خون خود به دیگران زندگی بخشیدند.

مسئول مرکز خون‌گیری گلپایگان در ادامه به مشکلات مرکز اهدای خون گلپایگان اشاره کرد و افزود: به علت عدم وجود پایگاه انتقال خون در شهرستان گلپایگان، واحدهای خونی باید هر روز ظهر به پایگاه انتقال خون شهرستان خوانسار ارسال شود.

وی با بیان اینکه پایگاه انتقال خون خوانسار مجهز به سردخانه و دستگاه‌های سانتریفیوژ است، تاکید کرد: اگر امکانات مرکز اهدای خون افزایش پیدا کند، این مرکز قادر است خون‌گیری بیشتری انجام دهد.

لوافا اضافه کرد: با توجه به جمعیت گلپایگان، وجود پایگاه انتقال خون در این شهرستان ضروری است و امید است مسئولان استانی و خیّران تدابیر ویژه‌ای برای این امر بیندیشند.

وی ادامه داد: توسط خیّران گلپایگانی قطعه زمینی به منظور احداث پایگاه انتقال خون اهدا شده است و یکی دیگر از خیّران هم هزینه ساخت را تقبل کرده است و امیدواریم هر چه زودتر ساخت پایگاه انتقال خون آغاز شود.

مسئول مرکز خون‌گیری گلپایگان یادآور شد: یکی دیگر از فاکتورهای مهم ارتقای مرکز به پایگاه انتقال خون افزایش آمار اهدای خون است و انتظار می‌رود مردم فهیم شهرستان ما را در اجرای این امر مهم یاری رسانند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول