اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان:

تکریم از صنایع ایرانی زمینه پویایی صنعت و اشتغال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان گفت: در سایه توجه مسئولان، مردم و متولیان بخش صنعت می‎توان با تکریم از صنایع ایرانی زمینه پویایی صنعت و ایجاد اشتغال را در استان رقم زد.

تکریم از صنایع ایرانی زمینه پویایی صنعت و اشتغال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نیما بیرودیان صبح امروز در حاشیه جلسه با مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: یکی از امتیازاتی که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به سرمایه‎گذاران داده می‎شود تخفیفات ویژه در بهره‎برداری زودهنگام برای واحدهای صنعتی است و در این زمینه در ارائه زمین به سرمایه‎گذاران نیز تخفیفاتی قائل خواهیم شد.

وی از برگزاری نشست‎های تخصصی بخش خصوصی و دولتی در تمام شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و یادآور شد: سعی کردیم تا با حضور همه مسئولان مسائل و مشکلات را بررسی و به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان با بیان اینکه نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری برای ما یک نشانه و سیاست‌گذاری محسوب می‎شود خاطر نشان کرد: دامنه شعاع این شعار تعمیم به کل جامعه شده و تنها مختص صنعت استان نمی‎شود.

بیرودیان ابراز داشت: شهرک‎ها و نواحی صنعتی گلستان به عنوان یکی از بازوهای بزرگ در صنعت محسوب می‎شوند لذا تمام عزم خود را جزم کرده تا در تحقق شعار سال گام‎های ارزنده‎ای برداریم.

وی رسیدن به این هدف مهم و متعالی را در سایه توجه جدی دولت، قوه مقننه و قوه قضائیه برشمرد و اذعان کرد: شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان همسو با سازمان شرکت شهرک‎های صنایع ایران با توجه به اهمیت حیاتی بهره‎وری داخلی و در نظر داشتن اهداف کلان اقتصادی در وجود ظرفیت‎های بالقوه، پروسه‎های منطقه‌ای را در حمایت از صنایع مختلف با هدف استقلال کشور و ایجاد اشتغال واقعی آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان خاطر نشان کرد: تمام تلاش شرکت شهرک‎های صنعتی استان با هدف به کارگیری از ظرفیت‎های تخصصی به کار گرفته شده است.

بیرودیان توجه به تامین زیرساخت‎های صنعتی و حمایت از صنایع کوچک را از اقدامات مهم شهرک‎های صنعتی استان برشمرد و افزود: بسترهای مناسبی برای جذب سرمایه‎گذاران در گلستان وجود دارد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول