اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خبر داد

جذب 99.5 درصدی تسهیلات دریافتی بخش اشتغال گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از جذب 99.5 درصدی اعتبارات دریافتی در بخش اشتغال استان در سال جاری خبر داد.

جذب 99.5 درصدی تسهیلات دریافتی بخش اشتغال گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، خلیل حنیف عصر امروز در جمع اعضای کارگروه مشترک اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان در این شهرستان با اشاره به اعلام واریز تسهیلات دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری، اظهار کرد: تسهیلات جدید پس از پایان ماه مبارک رمضان به تمام دستگاه‌ها و بانک‌های عامل ابلاغ می‌شود.

وی برپایی جلسات کار گروه مشترک اشتغال و سرمایه‌گذاری را هر هفته در یکی از شهرستان‌های گیلان دانست و افزود: این جلسات با هدف برطرف کردن موانع و مشکلات فعلی اعضای کارگروه‌ها در راستای ایجاد اشتغال است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به تصویب طرح‌های مشاغل خانگی، تسهیلات خود اشتغالی و اعتبارات خرد اشاره کرد و گفت: طبق طرح و برنامه‌های قبلی، اجرای بالغ بر 26 هزار طرح شغلی در گیلان به تصویب و اجرا رسیده است.

وی ادامه داد: از این تعداد طرح قابل اجرا مصوب در سال گذشته، بالغ بر 22 هزار و 500 سهمیه با اعتبار 67 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال اجراست.

به گفته حنیف، حدود 21 هزار سهمیه از طرح مذکور با 63 میلیارد تومان اعتبار دریافتی در هفته گذشته اجرا شده است.

وی با بیان اینکه اکنون 93 درصد از طرح‌های قابل اجرای این استان از نظر مبلغ و طرح اجرایی شده است، عنوان کرد: برای رسیدن به این موفقیت مدیون تلاش و پشتکار تمام اعضای کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان هستیم.

این مسئول، با اشاره به حوزه خوداشتغالی و کسب و کار خرد یادآور شد: در بحث خوداشتغالی و کسب و کار خرد برای سه بخش بهزیستی، بنیاد شهید و کمیته امداد امام (ره) بالغ بر 38 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات تخصیص یافته است.

وی این میزان اعتبار را برای ایجاد 3 هزار و 840 فرصت شغلی در بخش‌های مذکور اعلام کرد و افزود: بالغ بر 119 درصد از طرح‌های ابلاغی به مرحله اجرا رسیده است.

حنیف از جذب 99.5 درصدی اعتبارات دریافتی در بخش اشتغال استان خبر داد و متذکر شد: گیلان دارای رتبه برتر کشور در جذب اعتبارات بخش اشتغال و سرمایه‌گذاری در سال جاری است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول