اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

رژیم نامشروع صهیونیستی در آینده نه چندان دور نابود می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز شاهد این واقعیت هستیم که نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی در آینده نه چندان دور محقق شده و ملت مظلوم فلسطین رهایی خواهند یافت.

رژیم نامشروع صهیونیستی در آینده نه چندان دور نابود می‌شود

حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: جمعه آینده روز جهانی قدس است، اعلام روز جهانی قدس توسط معمار کبیر انقلاب برای رهایی قدس عزیز قبله اول مسلمانان و رهایی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین از ظلم و جور صهیونیست‌ها بود.

وی ادامه داد: امام راحل با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس جرقه‌های امید را در در دل‌های مردم مظلوم فلسطین روشن کرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: امام راحل با این حرکت تاریخی خود صدای مرگ صهیونیسم بین‌الملل را در جهان گستراند.

لطفی تصریح کرد: امروز شاهد این واقعیت هستیم که نابودی رژیم نامشروع صهیونیست در آینده نه چندان دور محقق شده و ملت مظلوم فلسطین رهایی خواهند یافت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم همیشه در صحنه استان ایلام هم گام با دیگر مناطق کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آمده و نوای حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر می‌دهند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول