اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کلدانی‌ها در مجلس:

اشتغالزایی در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی موثر است

خبرگزاری فارس: نماینده کلدانی‌ها در مجلس گفت: اشتغالزایی برای جوانان یک عامل موثر در پیشگیری از شیوع ناهنجاری‌های اجتماعی قلمداد می‌شود.

اشتغالزایی در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی موثر است

یوناتن بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: چنانچه نسبت به ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان اقدام شود به نوعی پیرامون پیشگیری از ناهنجاری‌های اخلاقی، فکری و تربیتی نیز اقدام شده است.

 وی با بیان اینکه بیکاری در گرایش یافتن جوانان به مواد مخدر تاثیر مستقیم دارد، اضافه کرد: گاه جوانان در چنان شرایطی گرفتار می‌شوند که آرمان‌ها و آرزوهای خود را دست نیافتنی تلقی کرده و به دنبال آن موجی از ناامیدی زندگی آنها را احاطه می‌کند و در نهایت برای تسکین خود به این مواد افیونی روی می‌آورند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: سایر مولفه‌ها نیز در سوق یافتن جوانان به مواد مخدر باید مورد توجه قرار بگیرد؛ در این ارتباط تربیت خانوادگی، فرهنگ جامعه پیرامون جوان را باید بررسی کرد زیرا این قبیل مسائل بیانگر میزان پایداری و ایستادگی هر فرد مقابل مشکلات است.

بت‌کلیا آذربایجان‌غربی را یک استان نیمه‌صنعتی عنوان کرد و گفت: باید بیش از پیش در مورد تخصیص بودجه‌ برای طرح‌های عمرانی و صنعتی به این استان توجه شود زیرا اغلب طرح‌ها نیمه‌تعطیل بوده و به صورت نیمه‌کاره رها شده‌اند ولی می‌توان با فعال‌سازی آنها فرصت ارتزاق برای جوانان مستعد و متخصص فراهم آورد.

نماینده کلدانی‌ها در مجلس اظهار داشت: آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های بی‌بدیلی در حوزه صنعت، معدن و .. برخوردار است ولی متاسفانه تاکنون از توانایی‌های متخصصان به نحو مطلوب استفاده نشده است به طوری که شاهد هستیم در جامعه، علاوه بر نرخ بیکاری اعلام شده، بیکاری پنهان نیز وجود دارد که در آمارها آورده نمی‌شود.

 انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول