اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد

یک کشته و 10 زخمی در سوانح رانندگی در قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین از یک کشته و 10 زخمی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

یک کشته و 10 زخمی در سوانح رانندگی در قزوین

بهرام زینلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص آخرین آمار تصادفات در استان قزوین اظهار کرد: بی‌احتیاطی رانندگان در محورهای مواصلاتی این استان در شش سانحه رانندگی یک کشته و 10 زخمی برجای گذاشت.

یک کشته و 4 مجروح در سانحه رانندگی در محور قزوین‌ ـ زنجان

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین در خصوص واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور قزوین - زنجان بیان کرد: صبح دیروز با واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا دارای مسافر در محور مواصلاتی قزوین ـ زنجان یک نفر به دلیل جراحات وارده درگذشت و چهار نفر مجروح شدند.

وی علت این حادثه مرگبار را عدم توجه به جلو و خستگی راننده اسکانیا دانست و افزود: علت اصلی واژگونی اتوبوس اسکانیا عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده این ماشین است.

2 مجروح در سانحه رانندگی در محور تاکستان ـ زنجان

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین در خصوص برخورد یک دستگاه سواری وانت نیسان با یک دستگاه سواری پژو 405 بیان کرد: صبح روز گذشته با برخورد یک دستگاه سواری وانت نیسان با پژو 405 در جاده قدیم تاکستان به سمت زنجان دو نفر مجروح شدند.

زینلی ادامه داد: در سانحه رانندگی سواری پژو 405 از قسمت کنار به سواری وانت پیکان برخورد کرد.

وی افزود: علت اصلی برخورد سواری وانت نیسان با سواری پژو 405 عدم رعایت حق تقدم عبور پژو 405 قبل از گردش وانت پیکان است.

یک مجروح در برخورد موتور سیکلت با عابر در جاده قدیم رشت

زینلی اذعان کرد: ظهر دیروز با برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با موتور سیکلت و برخورد این موتور سیکلت به یک عابر در جاده قدیم رشت، عابر مجروح شد.

وی در خصوص علت این سانحه تصریح کرد: پلیس علت اصلی برخورد موتور سیکلت با عابر را عدم توجه به جلو سواری پژو 405 اعلام کرده است.

2 مجروح در حادثه رانندگی در محور مواصلاتی قدیم‌آباد 

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: بامداد روز گذشته با برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه وانت پیکان در محور مواصلاتی قدیم‌آباد استان قزوین، راکب و ترک‌نشین موتور سیکلت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

زینلی عنوان کرد: پلیس علت اصلی این سانحه رانندگی را انحراف به چپ سواری پیکان وانت دانست.

یک مجروح در سانحه رانندگی در اتوبان قزوین کرج

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین ابراز کرد: صبح روز گذشته با برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری پیکان در محور مواصلاتی قزوین ـ کرج یک نفر مجروح شد.

زینلی خاطرنشان کرد: در این حادثه رانندگی کامیون از پشت به سواری پیکان برخورد کرد که طی این برخورد راننده پیکان مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

وی در خصوص علت این سانحه رانندگی افزود: پلیس علت این سانحه رانندگی را عدم توجه به جلو کامیون اعلام کرد.

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: علت بیشتر حوادث رانندگی در شب عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی رانندگان گزارش شده است.

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین در خاتمه گفت: به رانندگان توصیه می‌شود هنگام شب حد امکان از تردد در جاده‌ها خوداری کنند و اگر مجبور به رانندگی در شب شدند توجه خود را به جلو معطوف کرده تا از وقوع حادثه جلوگیری شود.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول