اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صبای قم در گفت‌و‌گو با فارس:

مصدومان و محرومان صبا به دیدار با سپاسی می‌رسند

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: مصدومان و محرومان تیم فوتبال صبای قم در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به دیدار خانگی برابر فجر شهید سپاسی شیراز می‌رسند.

مصدومان و محرومان صبا به دیدار با سپاسی می‌رسند

حسین نجاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی بسیار حساسی با تیم چهارم جدول رده‌بندی یعنی فجر شهید سپاسی شیراز در پیش داریم اما، با توجه به اینکه بازی در خانه و در قم برگزار می‌شود، امیدوار به کسب پیروزی هستیم.

وی ادامه داد: تعطیلات لیگ برتر فرصت بسیار خوبی برای ریکاوری و آماده‌سازی تیم صبای قم بود و کادر فنی از این فرصت 10 روزه بهترین استفاده را به منظور بهبود شرایط تیم و موفقیت در ادامه لیگ برتر خواهد داشت.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در ادامه با اشاره به مصدومان و محرومان صبای قم برای دیدار هفته پنجم با فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: مجید هوتن و مسعود حق‌جو که از دیدار با پرسپولیس محروم بودند به این دیدار می‌رسند و سعید لطفی و مجید حیدری دو مدافع مصدوم تیم نیز آماده این بازی هستند اما محمدامین آرام‌طبع تنها بازیکنی است که به بازی با سپاسی نخواهد رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه صبای قم در آرامش و بهترین شرایط خود را برای مسابقات دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کند، عنوان داشت: بازی با شیرین فراز کرمانشاه محک خوبی برای وضعیت فعلی تیم بود.

نجاتی اظهار کرد: تقریباً از هر نظر در شرایط بسیار خوبی هستیم و باشگاه با حمایت مسئولان هیئت مدیره و استان قم، تمام توان و امکانات خود را به کار گرفته است تا در لیگ برتر نماینده‌ شایسته‌ای برای فوتبال قم باشد.

وی با تاکید بر آمادگی صبا برای حضوری موفق در ادامه بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر افزود: تیم فوتبال صبای قم هم از نظر کادر فنی و هم از نظر کادر بازیکنان در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اهداف و برنامه‌های کادر فنی برای آماده‌‌سازی تیم فوتبال صبای قم افزود: تمام اقدامات در راستای آماده‌سازی تیم برای دیدار با سپاسی شیراز بر اساس برنامه‌ریزی پیش می‌رود و شرایط خوبی برای حضور منسجم در لیگ برتر داریم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول