اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود

صبا در راه ساری به دنبال دومین پیروزی

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در هفته دوم از دور رفت لیگ برتر به دنبال کسب دومین پیروزی به مصاف راه ساری می‌رود.

صبا در راه ساری به دنبال دومین پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که دیدارهای هفته دوم از دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از یکشنبه شب آغاز می‌شود، شاگردان امیر شمسایی در نخستین بازی خانگی پذیرای راه ساری خواهند بود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته دوم از نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار می‌شود که صبای قم در حال حاضر در صدر قرار دارد و راه ساری یکی از قعرنشینان جدول به شمار می‌رود.

این مسابقه که مصاف امیر شمسایی و محمدرضا حیدریان دو بازیکن سابق تیم ملی فوتسال و از مربیان جوان فوتسال کشورمان در رأس کادر فنی صبای قم و راه ساری محسوب می‌شود، از ساعت 22 و 30 دقیقه روز یکشنبه بیست و دوم مرداد ماه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

بازیکنان راه ساری در بازی اخیر خود در آغاز لیگ چهاردهم نتیجه خوبی کسب نکرده‌اند، زیرا نماینده فوتسال مازندران بعد از خاطرات تلخی که در لیگ سیزدهم پشت سر گذاشته و با سقوط این تیم به دست پایین‌تر همراه بود با انصراف دو تیم راه ساری بار دیگر به لیگ برتر بازگشت. این تیم در هفته نخست در خانه خود مغلوب گیتی پسند اصفهان شد و شروع بدی در لیگ جدید داشت و اکنون در هفته دوم لیگ برتر در خارج از خانه میهمان تیم صبای قم خواهند بود.

صبای قم نیز که لیگ جدید در سال 1391 را با شکست تیم فوتسال شهرداری تبریز در خانه حریف آغاز کرد، بعد از اینکه موفق شد سه امتیاز این بازی را کسب کند، در حال حاضر مکان نخست جدول رده‌بندی را بالاتر از دیگر مدعیان در اختیار دارد.

پیروزی صبای قم در آخرین بازی‌های رو در رو با راه ساری

اکنون چشم تیم‌های تعقیب‌کننده صبا و همسایه‌های راه ساری در جدول رده‌بندی در هفته دوم لیگ برتر به دیدار صبای قم و راه ساری است تا این دو تیم بخت خود را یک بار دیگر برای بهبود جایگاه خود بیازمایند.

در آخرین مصاف تیم‌های فوتسال صبای قم و راه ساری در قم و ساری، هر دو بار تیم فوتسال صبای قم به پیروزی رسیده است و در حالی که ساروی‌ها در لیگ سیزدهم در رتبه سیزدهم ایستاده و راهی لیگ دسته اول شدند، صبای قم جایگاه ششم را کسب کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول