اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم:

صبا نیازمند به حمایت تماشاگران قمی است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتسال صبای قم از تماشاگران و هواداران تیم صبای قم خواست در دیدار خانگی آتی در لیگ چهاردهم برای تداوم موفقیت‌های این تیم از صبا حمایت کنند.

صبا نیازمند به حمایت تماشاگران قمی است

محسن حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در هفته‌های آغازین لیگ چهاردهم بازی‌های بسیار حساس و مهمی را در پیش داریم در دیدار خانگی یکشنبه شب، از تماشاگران قمی می‌خواهیم برای تداوم موفقیت‌های صبا به سالن بازی بیایند.

وی با بیان اینکه صبای قم در لیگ برتر میزبان تیم فوتسال راه ساری است، عنوان کرد: هفته‌های آغازین چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را سپری می‌کنیم و در اوج حساسیت تمام بازی‌ها، تیم نیاز به حمایت همه جانبه مردم و مسئولان قم دارد.

حسن‌زاده ادامه داد: اکنون که تیم فوتسال صبای قم با شایستگی موفق شده در بین تیم‌های مدعی حاضر در لیگ برتر در رده نخست جدول رده‌بندی قرار بگیرد، فرصت بسیار خوبی است تا با حمایت به موقع و اصولی از این تیم، کاری کنیم که این روند ادامه یابد و برای نخستین بار سهمیه لیگ باشگاه‌های فوتسال آسیا را کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: وقتی بازی‌های این تیم در لیگ‌ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم و در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، به هیچ عنوان نباید از حمایت همه جانبه تماشاگران قمی بی‌بهره باشیم.

وی افزود: در هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ‌ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مسابقه صبای قم و راه ساری، از دیدارهای حساسی است که صبا بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارد و امیدوارم یکشنبه شب شاهد حضور پر تعداد نوجوانان، جوانان و عموم شهروندان قم در سالن حیدریان قم باشیم.

حسن‌زاده اذعان داشت: برای بازی یکشنبه شب در هفته دوم لیگ برتر فوتسال، بازیکنان ما در بهترین فرم آمادگی قرار دارند و صبای قم در شرایطی در این دیدار بازی خواهد کرد که در خانه تنها به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز مسابقه هستیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول