اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت خبر داد

کشف 31 کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در پاکدشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی پاکدشت از کشف بیش از 31 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری عامل افیونی که در پوشش فعالیت‌های ورزشی و ظاهری آراسته اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می‌کرد، خبر داد.

کشف 31 کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت، سرهنگ احمد نیک‌جو در تشریح این خبر گفت: در ارتباط با مقابله جدی با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، موضوع در دستور کار ویژه ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران در همین ارتباط دو منزل مسکونی را شناسایی و در بازرسی از این اماکن در مجموع 30 کیلوگرم گراس کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در ادامه از کشف یک کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع هروئین از یک توزیع‌کننده مواد مخدر در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سابقه‌دار به وسیله یک دستگاه خودرو شخصی مدل بالا در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

نیک‌جو افزود: با انجام تحقیقات گسترده مشخص شد این فرد با آراستگی چهره و در پوشش فعالیت‌های ورزشی با تعویض دائم خودرو و محل سکونتش اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت عنوان کرد: با شناسایی محل اختفای متهم، در اقدامی غافلگیرانه وی دستگیر و در بازرسی از منزل و خودروی این فرد، یک کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و 50 عدد آلات و ادوات مصرف مواد صنعتی که به طرز ماهرانه‌ای در داخل منزل جاسازی شده بود کشف شد.

نیک‌جو در پایان گفت: متهم به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول