اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 4 ماه نخست امسال

میزان کشفیات مواد مخدر نهاوند 96 درصد افزایش دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: طی چهار ماه امسال میزان کشفیات مواد مخدر نهاوند نسبت به مدت مشابه سال گذشته 96 درصد افزایش دارد.

میزان کشفیات مواد مخدر نهاوند 96 درصد افزایش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، عباس نظری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران نهاوندی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند، اظهار کرد: نیروی انتظامی با کمک اصحاب رسانه به بخشی از اهداف کمی و کیفی خود دست می‌یابد.

وی افزود: نیروی انتظامی و اصحاب رسانه مکمل هم هستند زیرا بیان خدمات و زحمات این نیرو توسط رسانه‌ها موجب دلگرمی مردمی به ویژه کسانی که مورد ظلم قرار می‌گیرند و موجب یأس و خشم ظالمان و متخلفان می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند بیان داشت: ارتباط سازنده و همیشگی ناجا با اصحاب رسانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف این نیرو برای خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به مردم دارد.

وی اعتماد مردم به پلیس را بزرگ‌ترین سرمایه معنوی این نیرو خواند و گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران برای افزایش این اعتماد نقش مؤثر و بسزایی دارند زیرا تقویت نقاط ضعف این نیرو با بازگو شدن توسط رسانه‌ها به طریق دلسوزانه و کارشناسی شده می‌تواند پلیس را برای انجام صحیح و به موقع مأموریت‌های محوله یاری کند.

نظری تصریح کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران را می‌توان پلیسی کم‌‌تحرک خواند و تقویت ارتباط سازنده خبرنگاران با نیروی انتظامی در صورتی که نیت و هدف خبرنگاران رفع مشکل مردمی باشد می‌تواند کاری سازنده و اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه دوری از تخریب توسط خبرنگاران در هر زمینه‌ای می‌تواند برای افزایش سرمایه اجتماعی این صنف مهم باشد، ادامه داد: خبرنگاران باید به دور از هر گونه میل شخصی برای انعکاس اخبار و اطلاعات صحیح و آگاهی‌بخشی به مردم سهم بسزایی داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: در چهار ماه ابتدای امسال 145 کیلوگرم مواد مخدر در نهاوند کشف شده که در این رابطه 190 نفر از قاچاقچیان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی ارتباط دستگاه قضایی با پلیس در واحدهای مختلف ناجا را موجب ایجاد امنیت پایدار در جامعه ذکر کرد و گفت: در حوزه فرماندهی نیروی انتظامی نهاوند با ارتباط مناسب و سازنده عوامل اجرایی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار و دستگاه قضایی موجب شده عرصه را بر متخلفان تنگ‌تر کنیم.

نظری از توقیف 2 هزار و 200 دستگاه موتورسیکلت متخلف طی چهار ماه نخست امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: بیشترین تخلفات و تصادفات در نهاوند مربوط به موتورسواران متخلف است.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از 18 خبرنگار نهاوند توسط فرماندهی نیروی انتظامی نهاوند تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول