اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

سراوان خاکریز اول سیستان‌وبلوچستان در مبارزه با مواد مخدر است

خبرگزاری فارس: فرماندار سراوان گفت: شهرستان مرزی سراوان، خاکریز اول استان سیستان‌وبلوچستان در راستای مقابله با مواد مخدر محسوب می‌شود.

سراوان خاکریز اول سیستان‌وبلوچستان در مبارزه با مواد مخدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمداکبر چاکرزهی پیش از ظهر امروز در جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان اظهار داشت: طی دو سال گذشته، 110 تن مواد مخدر با تلاش نیروهای جان بر کف انتظامی، هنگ مرزی و سربازان گمنام امام زمان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: آمار چهار ماه نخست کشفیات امسال نیز 20 تن است که این آمار نشان‌دهنده مبارزات جدی در راستای کنترل ورود و مبارزه با این پدیده شوم می‌باشد.

فرماندار سراوان خاطرنشان کرد: شهرستان سراوان با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با کشور بحران زده پاکستان که هیچگونه نظارت و کنترلی در این راستا انجام نمی‌دهد و از آنجایی که این شهرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر خاکریز اول استان و کشور است، خواستار انسداد مرز به صورت کامل هستیم چرا که می‌تواند در این موضوع کمک شایانی در زمینه عدم ورود و مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.

چاکرزهی ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر باید از سوی تمام کشورها به صورت جدی دنبال شود چرا که این موضوع یک بحران جهانی است و همه باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی همچنین آگاه‌سازی خانواده‌ها، دانش‌آموزان در سطح مدارس و دانشگاه‌ها از سوی متولیان امر و نیز از سوی تریبون‌های نماز جمعه را از ضرورت‌های مهم دانست و گفت: دشمنان نظام و اسلام در صدد هستند نیروی جامعه جوان ما را ضایع کنند و عدم پیشرفت را شاهد باشند.

دبیر شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان نیز در ادامه این جلسه گزارشی از روند اجرای مصوبات و فعالیت‌های دستگاه‌های مربوطه به اعضای جلسه ارائه کرد.

عزیز بامری از همه اعضای شورای فرعی خواست تمام فعالیت‌های خود را به همراه مستندات به دبیرخانه شورای فرعی مواد مخدر فرمانداری ارسال کنند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول