اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد

افزایش 33 درصدی کشف مواد مخدر در چهارماهه ابتدایی سال 91

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری 33 درصد افزایش کشف مواد مخدر را در خراسان‌رضوی در نتیجه اقدامات جدی نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های استان شاهد بودیم.

افزایش 33 درصدی کشف مواد مخدر در چهارماهه ابتدایی سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری مقدم ظهر امروز در نشستی مطبوعاتی که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، نقش اصحاب رسانه را در تامین احساس امنیت مردم بسیار پررنگ دانست و اظهار داشت:‌ خبرنگاران نقش بسیار ارزشمندی را در شرایط فعلی در کشور و در سراسر جهان برعهده دارند، امروز احساس امنیت در جامعه‌ای ماشینی و جامعه‌ای که نیاز به امنیت دارد احساس نیازی واقعی محسوب می‌شود.

وی افزود:‌ در این راستا یقین رسانه‌ها و مطبوعات که بهترین فضا برای مهندسی افکار عمومی و رسیدن به این احساس امنیت هستند، نقش پررنگ و حائر اهمیتی بر دوش آنها گذاشته شده و نقش تاثیرگذار و ارزنده‌ای را در امنیت عمومی و تحکیم آن برعهده دارند.

پلیس خراسان‌رضوی همواره تعامل بسیار خوب و دوستانه‌ای با رسانه‌ها داشته است

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: امروز نیز پلیس خراسان‌رضوی تعامل بسیار خوب و ارتباط دوستانه‌ای با این اصحاب رسانه و جراید دارد که البته شاهدیم رسانه‌ها نیز در انعکاس به موقع و شفاف ماموریت‌های پلیس در راستای تحکیم نظم و امنیت جامعه همواره تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده امنیت حلقه‌های زنجیره‌ای است که به هم متصل بوده و در اتصال آن باید همگان اعم از سازمان‌های مرتبط، مردم و غیره دخیل باشند تا بتوانیم این احساس امنیت و امنیت را حفظ کنیم.

840 هزار تماس تلفنی با پلیس طی 4 ماهه ابتدایی سال 91

فرماندهی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی تمام وجود خود را برای خدمت به مردم گذاشته است، اذعان داشت: امروز به لطف خدا شاهد احساس امنیت در میان مردم هستیم؛ البته باید توجه داشت که پلیس بیش از 120 ماموریت را برعهده دارد در حالی که هیچ سازمانی همانند نیروی انتظامی این تعداد ماموریت را برعهده ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی افزود: در طی 4 ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 840 هزار تماس تلفنی با پلیس خراسان‌رضوی برقرار شده که از این تعداد 40 درصد آن عملیاتی شده است و مردم به ما ماموریت دادند.

وی با تاکید بر اینکه در تمام حوزه‌ها افزایش برخوردها را داشتیم، گفت: به‌عنوان مثال پلیس در موضوع مبارزه با مواد مخدر بسیار جدی‌تر شده و برخوردها شدیدتر شده است و این به گونه‌ای بود که طی چهار ماهه ابتدایی سال جاری شاهد کشف حدود چهار هزار کیلو مواد مواد بوده و در مجموع 33 درصد افزایش کشف مواد مخدر داشته ایم.

افزایش 35 درصدی در متلاشی کردن باندهای توزیع مواد مخدر

امیری مقدم ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری شاهد افزایش 14 درصدی دستگیری‌ها بودیم و تعداد باندهای متلاشی شده در طی این مدت 27 باند بوده که نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی در ارتباط اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز گفت: تاکنون هفت مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده سطح استان به ویژه در مشهد مقدس اجرا شده که در نتیجه این طرح شاهد بازرسی از یک هزار و 866 باب منزل از سوی تیم های عملیاتی بودیم و از این تعداد هم 70 باب منزل پلمب شد.

فرماندهی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: در این راستا طی هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری و طبق مصوبه‌ای که در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به تصویب رسید، این منازل پس از تخریب به زمین‌های ورزشی تبدیل می‌شود؛ البته در این زمین‌ها فضاها فرهنگی و غیره نیز ایجاد می‌شود تا در شور و نشاط و امنیت مردم تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول