اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تایباد خبر داد

کشف 26 کیلوگرم مواد مخدر هروئین فشرده در تایباد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تایباد خراسان‌رضوی بیش از 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده کشف شد.

کشف 26 کیلوگرم مواد مخدر هروئین فشرده در تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدابوالقاسم حیدری‌مقدم، اظهار کرد: طی یک سری تدابیر اطلاعاتی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و سربازان گمنام امام زمان (عج) دو نفر از سوداگران مرگ با 26 کیلو گرم مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت فردی در یکی از مناطق این شهرستان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام تحقیقات گسترده محل اختفای این فرد را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مقامات قضایی در بازرسی از منزل این فرد 31 ساله مقدار 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده که به طرز ماهرانه‌ای در منزل جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

حیدری‌مقدم گفت: پس از دستگیری متهم، نامبرده در بازجویی‌های به عمل آمده به هم‌دستی یک نفر قاچاقی دیگر نیز اعتراف کرد که در این رابطه متهمان با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول