اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب پست بانک استان اردبیل:

350 دفتر پست بانک در روستاهای اردبیل فعال است

خبرگزاری فارس: مدیر شعب پست بانک استان اردبیل گفت: در حال حاضر 350 دفتر خدماتی پست بانک و IT در مناطق روستایی فعال است و بیش از صدها خدمات عمومی و تخصصی دستگاه‌های مختلف اجرایی را انجام می‌دهد.

350 دفتر پست بانک در روستاهای اردبیل فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز دادخواه صبح امروز در نشست رابطان دفاتر پست بانک اردبیل به استقبال خوب روستاییان از این دفاتر برای بهره‌گیری از خدمات متنوع عمومی و دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: با برقراری این دفاتر دیگر نیازی به مراجعه حضوری در مناطق شهری و شهرستانی وجود ندارد و روستاییان از همان محل سکونت خود قادر هستند سرویس‌های مختلف دریافت کرده و هزینه‌های مورد نیاز را از همان محل پرداخت کنند.

این مسئول یکی از هدف‌گذاری‌های مطلوب در این حوزه را ارتقای این دفاتر به پیشخوان دولت عنوان کرد و افزود: در یک طرح ارائه شده، قرار است این دفاتر به مجموعه‌های پیشخوان دولتی که هم اکنون در شهرهای مختلف فعالیت می‌کنند تبدیل وضعیت داده و در بیش از 400 نوع خدمت به مردم سرویس‌دهی کنند.

مدیر شعب پست بانک استان اردبیل بیان داشت: ارائه خدمات در این دفاتر تنها مربوط به پرداخت قبوض و برخی مسایل پیش پا افتاده نیست بلکه در دفاتر خدماتی پست بانک روستاییان می‌توانند حتی از اینترنت پر سرعت ارسال مرسولات پستی و همچنین دریافت خدمات ادارات  دستگاه های مختلف استفاده کنند.

وی افزود: دفاتر ما تنها محدود به مراکز روستایی نیست بلکه در شهرها نیز حدود 150 دفتر خدماتی پست بانک فعالیت می‌کنند اما حجم و گستردگی فعالیت ما بیشتر در مناطق روستایی متمرکز شده است.

دادخواه یکی از ویژگی‌های ارائه این خدمات را صرفه‌جویی در وقت و هزینه و جلوگیری از ترددهای بی‌مورد بین روستاها  شهرها اعلام کرد و گفت: هر چقدر خدمات عمومی و مدرن به روستاها برسد به همان میزان تثبیت و ماندگاری روستا‌نشینان را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: فعالیت کارگزاران پست بانک به ویژه در روستاها زمینه مساعدی را فراهم کرده است تا از مسافرت‌های بی‌رویه روستاییان به منظور انجام فعالیت‌های مالی و بانکی جلوگیری شده و یک حرکت عقلانی و منطقی را در ارائه خدمات شاهد باشیم.

به گفته مدیر شعب پست بانک استان اردبیل راه‌اندازی دفاتر خدمات پست بانک ماهانه از 250 هزار مسافرت روستاییان به شهرها و 950 هزار سفر داخلی جلوگیری کرده و به تبع آن زمینه‌ساز یک حرکت مثبت و سازنده در خصوص کاهش هزینه‌ها شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود سمت و سوی حرکت پست بانک را ارائه خدمات متنوع و نوین در دفاتر و مراکز توصیف کرد و ابراز داشت: در تلاش هستیم تمام دفاتر ما به سیستم‌های جدید نرم افزاری و نوین بانکی مجهز شود تا در واگذاری و ارائه خدمات با مشکلی مواجه نشویم.

دادخواه از رایزنی‌های متعدد برای واگذاری بخش عمده‌ای خدمات سازمان‌ها و نهادهای مختلف به پست بانک خبر داد و افزود: در این زمینه با همکاری مسئولان استانی سعی می‌شود واگذاری امور به سمت بخش خصوصی و خروج از تصدی‌گری با محوریت دفاتر و مراکز خدماتی پست بانک انجام شود.

مدیر شعب پست بانک استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: آمادگی داریم به عنوان یک مجموعه پویا و پیشرو در ارائه خدمات بانکی، سرویس‌های متنوعی را به روستا‌نشینان و شهر‌نشینان ارائه کنیم تا در یک حرکت مثبت و سازنده بتوانیم اهالی روستاهای محروم را راضی نگه داریم .

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول