اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن:

مطالبات بازیکنان ذوب‌آهن فردا پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 15 درصد از مطالبات بازیکنان ذوب‌آهن فردا به حساب آنها واریز می‌شود.

مطالبات بازیکنان ذوب‌آهن فردا پرداخت می‌شود

محسن کرباسچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: طبق برنامه‌‌ریزی‌هایی که امروز صورت گرفته 15 درصد از مطالبات بازیکنان حل شده و قرار شده تا فردا به حساب آنان واریز شود و در مورد باقیمانده مطالبات بازیکنان نیز اطلاعی ندارم و در این مورد تصمیم با مدیرعامل و باشگاه است.

وی در ادامه به وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: شرایط در تیم ایده‌آل نبود اما خیلی هم بد نبوده و تمرینات خود را نیز از امروز آغاز می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به بازی‌های هفته‌های گذشته تیمش گفت: دست‌کم در دو بازی برابر تیم‌های استقلال و صبا حقمان باخت نبوده و در بازی با سپاهان نیز در 17 دقیقه نخست بسیار خوب بازی کردیم و می‌توانستیم دو گل بزنیم که بدشانسی آوردیم و نشد.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی لیگ اشاره و تصریح کرد: این برنامه‌ریزی و تغییرات پیاپی بازی‌ها به هیچ عنوان کار صحیحی نیست و تیم‌ها را با مشکل بسیاری مواجه می‌کند.

کرباسچی ادامه داد: تیم ما تازه دو روز گذشته متوجه شده که باید در ورزشگاه انقلاب کرج و در برابر تیم گهر بازی کند و با تغییراتی که پی در پی در برنامه‌ رقابت‌ها صورت می‌گیرد تیم ما نمی‌داند به طور مثال کی باید هتل بگیرد و چه موقع بلیط هواپیما و یا به طور مثال باید بلیط‌های هواپیما را که به دلیل تاخیری که در بازی تیم ما رخ داده لغو کنیم.

وی هم‌چنین با انتقاد از لیست اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی تاکید کرد: چرا باید از تیمی مانند پرسپولیس این تعداد بازیکن به تیم ملی دعوت شود و از باشگاهی مانند سپاهان که هم‌اکنون در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد یا تیم ذوب‌آهن تنها یک بازیکن به اردو دعوت شود.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: ذوب‌آهن در رقابت‌های این فصل تیم خود را با 5 یا 6 میلیارد بسته و با مشکلات قانونی که سر راه این باشگاه بزرگ گذاشتند تیم ما با مشکل مواجه شد و نتوانست بازیکنان خوب زیادی به خدمت بگیرد و در نهایت تیم خود را با ترکیبی از بازیکنان جوان و تعدادی از بازیکنان با تجربه بستیم که تا اینجای کار و با بدشانسی‌هایی نیز که آورده‌ایم نتوانستیم نتایجی در خور تیم فوتبال ذوب‌آهن بگیریم، اما امیدواریم در ادامه کار با بازگشت قاسم حدادی‌فر و مهاجم مقدونیه‌ای که به خدمت گرفته‌ایم بتوانیم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول