اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم:

سیدمحمد حسینی از ذوب‌آهن به ابومسلم می‌آید

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه ابومسلم خراسان گفت: مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن علاقه‎مند بازگشت به مشهد است و احتمال حضورش در ابومسلم وجود دارد.

سیدمحمد حسینی از ذوب‌آهن به ابومسلم می‌آید

سیدهاشم حسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: جذب سیدمحمد حسینی به تیم فوتبال ابومسلم در آینده شرایط خوبی را برای تیم به وجود می‌آورد.

وی افزود: این اقدام در پی مذاکرات گذشته تیم ابومسلم با سیدمحمد حسینی و آگاهی از میزان علاقه‎مندی او در راستای بازگشت به تیم ابومسلم صورت می‌گیرد.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم ادامه داد: در حال حاضر قرارداد این مدافع با تیم ذوب‌آهن فسخ شده است و با توجه به علاقه‌مندی سیدمحمد حسینی و شرایط خانوادگی‌اش بازگشت او به تیم ابومسلم در آینده عملی خواهد شد.

حسینی در ادامه با اشاره به نیازمندی‎های تیم ابومسلم و جذب بازیکن جدید ابراز کرد: در این فصل با توجه به نیازمندی‎های تیم و نظارت غلامحسین پیروانی، سرمربی تیم توانسته‎ایم تعداد 11 بازیکن جدید را جذب کنیم و با بازیکنانی که جذب کرده‎ایم، امیدواریم به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

سیدمحمد حسینی نیز در ارتباط با جدایی‌اش از تیم ذوب‌آهن اصفهان به خبرنگار فارس در مشهد گفت: پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر صحبت‌هایی را در خصوص جدایی‌ام از ذوب‌آهن انجام داده بودم اما خیلی قطعی نشده بود.

این مدافع 33 ساله اظهار داشت: برخی مسائل و مشکلات خانوادگی برای من به وجود آمده که ماندنم در اصفهان را با سختی مواجه می‌کند به همین خاطر با مسئولان ذوب‌آهن صحبت کردم و قرار بر این شد تا خودم تصمیم بگیرم.

وی افزود: تیم ذوب‌آهن تیم بسیار خوب و بزرگی است ولی نمی‌توانم در این شهر زندگی کنم و باید هر چه سریع‌تر به مشهد بازگردم.

حسینی در ارتباط با حضورش در مشهد و تیم ابومسلم نیز گفت: هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام که چه کاری باید انجام دهم، ابومسلم تیم شهر من است و من از این تیم به ذوب‌آهن رفتم ولی باید برای حضور در ابومسلم کمی فکر کنم و بعد از آن تصمیم بگیرم.

وی تصریح کرد: از تیم ابومسلم چندین بار با من تماس گرفتند تا در رقابت‌های لیگ دسته اول و کمک به راه‌یابی به لیگ برتر این تیم را کمک کنم اما در حال حاضر مهم‌ترین برنامه‌ام حل شدن مشکلاتم هست و تا زمانی که این مشکلاتم حل نشود نمی‌توانم در ارتباط با تیم فوتبال تصمیم بگیرم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول