اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن:

کیسه گل شدیم/ مسئولان فکری به حال تیم ذوب‌آهن بکنند

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در بازی برابر تیم سپاهان تا به حال این‌گونه کیسه گل نشده بودیم و مسئولان باید هر چه سریع‌تر فکری به حال تیم بکنند.

کیسه گل شدیم/ مسئولان فکری به حال تیم ذوب‌آهن بکنند

سینا عشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به هیچ عنوان سابقه نداشته که ما در مقابل تیم سپاهان 4 گل بخوریم در گذشته پیش از اینکه به زمین بیاییم بازیکنان سپاهان به ما می‌گفتند تیمتان بازی را می‌برد، اما در حال حاضر کیسه گل این تیم شده‌ایم.

وی با اشاره به مشکلات مالی تیم ذوب‌آهن تاکید کرد: سپاهان خرج می‌کند و نتیجه‌اش را هم می‌گیرد و اگر نگاهی به بازیکنان جذب شده دو تیم بیندازید متوجه می‌شوید که چرا سپاهان این قدر خوب بازی می‌کند و ما این‌گونه نتیجه می‌گیریم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در سپاهان هر بازیکن نامداری که تعویض می‌شود یک بازیکن نامدار دیگر جایگزینش می‌شود، اما در تیم ذوب‌آهن با کمبود بازیکن خوب مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: ما هم آبروی خود را دوست داریم، من پس از این باخت‌ها از خانه بیرون نمی‌آیم و به طور واقع دیگر نمی‌دانم درباره مشکلات ذوب‌آهن چه چیزی باید بگویم.

عشوری گفت: مسئولان باشگاه باید به طور مثال 200 میلیون می‌دادند و یک مهاجم خوب می‌آوردند یا همین مبلغ را می‌دادند و یک دروازه‌بان بهتر جذب می‌کردند.

وی اضافه کرد: زمانی که پول 10 نفر از بازیکنان تیم ما 500 میلیون نمی‌شود چه انتظاری از تیم ذوب‌آهن دارید که خوب بازی کند و مسئولان باید هرچه سریع‌تر فکری به حال تیم ذوب‌آهن بکنند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول