اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

برد ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان نقطه عطفی برای این تیم است

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: در صورت برد ذوب‌آهن در دیدار برابر سپاهان این بازی می‌تواند نقطه عطفی برای تیم ذوب‌آهن باشد تا در ادامه لیگ بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

برد ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان نقطه عطفی برای این تیم است

جمشید رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: اگر قصد داشته باشیم در مورد شهرآورد اصفهان و دیدار دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان کلیشه‌ای صحبت نکنیم و نگوییم که این بازی از حساسیت‌های خاص خودش برخوردار است هر دو تیم با انگیزه‌های متفاوت و بالایی در مقابل یکدیگر ظاهر می‌شوند و تنها برای کسب برد در این دیدار ظاهر می‌شوند.

وی ادامه داد: باشگاه ذوب‌آهن در این مدت که لیگ آغاز شده صحبتی با بازیکنان خود که موجب افزایش روحیه بازیکنان شود نداشته است و من تنها صحبت‌های منفی پیرامون این تیم می‌شنوم که همین امر انگیزه بازیکنان را تا حد زیادی پایین آورده در صورتی که سپاهان از این وضعیت برخوردار نیست.

پیشکسوت فوتبال اصفهان تصریح کرد: سپاهان علاوه بر انگیزه‌های برابر که با ذوب‌آهن برای کسب برد در شهرآورد اصفهان دارد انگیزه‌های مضاعفی نیز به دلیل وضعیت مالی، مدیریت و همچنین نتایج خوبی که کسب کرده پیدا کرده است و به دنبال پیروزی در این دیدار است.  

وی اضافه کرد: نقطه قوت سپاهان وجود دفاع‌های فصل گذشته ذوب‌آهن است که در این بازی انگیزه‌های زیادی دارند و همچنین وجود خلعتبری با توجه به اینکه یک بازیکن دریبل زن است و می‌تواند از نقاط ضعف و جوانی خط دفاع ذوب‌آهن استفاده کند و به این تیم ضربه بزند است.

رشیدی ادامه داد: به طور واقع پیش‌بینی نتیجه دیدار دو تیم سخت است اما بازی برای ذوب‌آهن بسیار سخت است و اگر این تیم نتواند از بعد روانی خود را آماده دیدار کند با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که عملکرد خط دفاعی ذوب‌آهن را در سه بازی گذشته این تیم چگونه می‌بینید، افزود: این صحیح است که این تیم گاهی با بدشانسی مواجه شد و گل‌‌های بدی دریافت کرد اما این‌گونه نبوده که عملکرد تیم و خط دفاعیش خوب بوده باشد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: با وجود اینکه ذوب‌آهن بازیکنان بسیاری را از دست داد اما بازیکنانی نیز که به این تیم پیوستند بازیکنان خوبی هستند و با حال و هوای باشگاه و افکار سرمربی تیم آشنایی کاملی دارند اما به هر جهت به دلیل نتیجه نگرفتن فشار زیادی را بازیکنان این تیم تحمل می‌کنند که این کار آنان را برای بازی مقابل سپاهان سخت می‌کند.

وی گفت: بازی برابر سپاهان برای ذوب‌آهن می‌تواند نقطه عطفی باشد زیرا در صورت کسب برد در این دیدار بازیکنان این تیم انگیزه فراوانی برای ادامه رقابت‌های لیگ کسب می‌کنند.

رشیدی اضافه کرد: ذوب‌آهن از بازیکنان قدرتمندی برخوردار است و این‌گونه نیست که بگوییم بازیکنان این تیم یا خیلی جوان یا مسن هستند اما باخت بسیار بد است به خصوص اینکه از هفته‌های ابتدایی یک تیم با شکست مواجه شود و این موضوع در روحیه بازیکنان تیم برای ادامه رقابت‌ها تأثیر بسیار نامطلوبی می‌گذارد.

وی ادامه داد: به طور طبیعی کفه ترازو به سود سپاهان است اما با توجه به شرایطی که دو تیم دارند هر دو تیم شانس یکسانی برای کسب برد در دربی اصفهان دارند.

رشیدی در پایان گفت: با وجود اینکه سپاهان تیم همشهری ماست و من دوست دارم این تیم به موفقیت‌های خود ادامه بدهد اما به دلیل اینکه کربکندی سرمربی ذوب‌آهن از دوستان من و از مربیان خوب محسوب می‌شود آرزو دارم این تیم طلسم ناکامی‌های خود را بشکند و در این بازی موفق شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول