اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن:

شرکت‌های خصوصی ذوب‌آهن می‌توانند به این تیم کمک کنند

خبرگزاری فارس: بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن پرچم‌دار ورزش کشور است و باید به خصوص به تیم فوتبال آن کمک بسیاری شود.

شرکت‌های خصوصی ذوب‌آهن می‌توانند به این تیم کمک کنند

حسن استکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: تیم فوتبال ذوب‌آهن اگر از 2 یا 3 سال قبل و به مرور زمان جوان‌گرایی را آغاز می‌کرد در حال حاضر از وضعیت مناسب‌تری برخوردار بود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز اگر تیم فوتبال ذوب‌آهن به دسته پایین‌تر سقوط کند و از آنجا قصد داشته باشد جوان‌گرایی را آغاز کند و به طور مجدد به لیگ برتر صعود کند بسیار متضرر می‌شود.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: به هر حال هر تغییر و تحولاتی این مشکلات را دارد و تیم ذوب‌آهن نیز به همین دلیل و به دلیل بدشانسی‌هایی که آورد تا اینجای کار نتوانسته نتایجی در خور شأن تیم فوتبال ذوب‌آهن بگیرد.

وی ادامه داد: هنر یک مربی این نیست در شرایطی که همه امکانات برای یک باشگاه فراهم است بتواند نتیجه بگیرد بلکه این است که در شرایطی که تیم از لحاظ روحی و روانی با مشکلات و معضلات بسیاری مواجه است بتواند تیم را جمع کند.

استکی افزود: سرمربی تیم پیش از آغاز فصل باید بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کرده باشد تا بتواند بازیکنانی را که با افکار تاکتیکی‌اش هم‌خوانی دارد جذب کند و اینکه سرمربی بشود و پس از آن به دنبال بازیکنان باشد کار صحیحی نیست.

وی اضافه کرد: مشکل تیم فوتبال ذوب‌آهن در حال حاضر در خط دفاعی و درون دروازه است و هم‌چنین نبود یک مهاجم بلند قد در نوک حمله ذوب‌آهن است که می‌تواند کمک بسیاری به این تیم کند.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: من تصور می‌کردم سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در بازی برابر سپاهان از مسعود همامی استفاده کند زیرا این دروازه‌بان گلر بسیار خوبی نسبت به دروازه‌بان خارجی تیم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: کارخانه ذوب‌آهن دارای شرکت‌های خصوصی بسیاری است که می‌توانند هر از گاهی به این تیم پول تزریق کنند و کمک مالی بسیار خوبی برای این باشگاه باشند.

استکی در پایان گفت: به طور حتم وضعیت ذوب‌آهن بسیار بهتر از این می‌شود، زیرا این باشگاه پرچم‌دار ورزش کشور است و اگر وضعیت این باشگاه بهتر شود به طور حتم ورزش کشور نیز بهتر می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول