اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ برتر فوتبال

ذوب‌آهن در آزادی دوباره استارت می‌زند

خبرگزاری فارس: پیروزی برابر استقلال می‌تواند استارت دوباره‌ای برای تیم ذوب‌آهن باشد که لیگ دوازدهم را با دو باخت متوالی آغاز کرده است.

ذوب‌آهن در آزادی دوباره استارت می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سوم لیگ برتر فوتبال از امشب با برگزاری دو دیدار آغاز شده و فردا شب نیز با هفت دیدار دیگر در شهرهای مختلف ادامه پیدا می‌کند.

در مهم‌ترین بازی این هفته و در ورزشگاه آزادی دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هر کدام از دو تیم انگیزه‌های متفاوتی برای برد در این بازی دارند.

ذوب‌آهن در این فصل با هدایت رسول کربکندی پای به مسابقات گذاشت اما نمایش این تیم در دو دیدار ابتدایی فصل ناامیدکننده‌تر از حد انتظار بوده است.

شاگردان کربکندی در دو هفته ابتدایی برابر تیم‌های فجر سپاسی و صبای قم شکست خوردند و نمایش این تیم هیچ‌ کدام از هواداران را راضی نکرد.

تیم استقلال نیز هفته گذشته برابر تیم سایپا شکستی خانگی را متحمل شد تا امیر قلعه‌نویی پس از فریاد اعتراض هواداران این تیم در موقعیت دشواری قرار بگیرد و برای برد در این بازی انگیزه بسیاری داشته باشد.

در آن طرف میدان ذوبی‌ها نیز برای اینکه وضعیت فعلی را بهبود ببخشند، نیاز دارند تا در بازی با استقلال نتیجه بگیرند و در صورتی که موفق به انجام این مهم شوند، می‌توانند با نیروی انگیزشی بالایی مسابقات را ادامه بدهند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول