اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه بازرگانی داخلی اردبیل:

4000 متخلف به تعزیرات معرفی شدند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی استان اردبیل گفت: با اجرای طرح بازرسی از صنوف و واحدهای تجاری تعداد 4 هزار و 770 پرونده به ارزش ریالی یک میلیارد و 350 میلیون تومان تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات ارجاع داده شده است.

4000 متخلف به تعزیرات معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس اسماعیلی صبح امروز در جلسه هماهنگی شورای تنظیم بازار اردبیل اظهار داشت: تعداد بازرسی‌های انجام شده از ابتدای امسال تا پایان تیرماه بیش از 49 هزار مورد بود که حدود یک‌هزار و 650 مورد از این بازرسی‌ها بر اساس گزارش‌های مردمی انجام شده و قابل پیگیری است.

این مسئول فعال بودن سامانه 124 را برای پاسخگویی شبانه‌روزی به مردم یادآور شد و گفت: بازرسان ما با دریافت گزارش‌های مردمی در کمتر از 20 دقیقه در محل حاضر شده و به موارد یاد شده رسیدگی می‌کنند.

وی بیان داشت: در این سامانه پیش از ظهر افراد حاضر به درخواست‌ها و مطالبات مردم پاسخ می‌دهند و بعد از ظهرها نیز این سامانه به صورت گویا شکایات مردمی را به شکل تلفنی و ضبط شده دریافت می‌کند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی اردبیل با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل همچون سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان در سه محور فعالیت کرده و برنامه‌ریزی انجام می‌دهد، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، تامین کالاهای اساسی و بحث نظارت و اجرای طرح‌های کنترلی محور فعالیت‌های ما را تشکیل می‌دهد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در اکثر شهرهای استان اردبیل نمایشگاه ضیافت به مدت یک هفته برپا شده که در روزهای گذشته نیز با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده که احتمال دارد زمان آن چند روزی تمدید شود.

وی به تفاوت برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه و بهاره با نمایشگاه ضیافت اشاره کرد و ابراز داشت: بر اساس دستورالعمل و بخشنامه دولت، با اعلام توانمندی واحدهای صنفی هر شهرستان قادر هستیم این نمایشگاه‌ها را برپا کنیم.

این مسئول تصریح کرد: در شهرستان‌هایی که مجامع امور صنفی اعلام آمادگی کنند این نمایشگاه برپا شده و در هسته مرکزی شهر اردبیل نیز قادر هستیم در صورت تهیه مکان و فضای مناسب شعبه‌ای از این نمایشگاه‌ها را دایر کنیم.

وی ابراز داشت: در این زمینه اقلام پر مصرف مردم در ماه رمضان از طریق فروشگاه‌های تعاونی و رفاه نیز در حال توزیع است که با اطلاع‌رسانی انجام شده از 131 غرفه نمایشگاه ضیافت مرکز استان اردبیل 25 غرفه در اختیار واحدهای تولیدی قرار گرفته تا به صورت رایگان در این غرفه‌ها حاضر شده و کالای مورد نیاز خود را به نرخ واقعی و پایین‌تر از شرایط بازار عرضه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه بازرگانی داخلی اردبیل در پایان اظهار داشت: بر اساس اعلام نظر کمیته نرخ‌گذاری در این نمایشگاه‌ها اجناس با تخفیف 15 تا 30 درصد عرضه می‌شود و در این زمینه با مشکل خاص مواجه نیستیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول