اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی در ماه رمضان

30 واحد صنفی متخلف در گچساران پلمپ شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گچساران گفت: در راستای طرح نظارت بر واحدهای صنفی، 31 واحد متخلف در گچساران پلمپ شد.

30 واحد صنفی متخلف در گچساران پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قدرت‌الله بیعت‌اصل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح نظارت بر واحدهای صنفی، 31 واحد صنفی متخلف در گچساران پلمپ شد.

این مسئول ارشد انتظامی در شهرستان گچساران ابراز داشت: دایره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی این شهرستان ضمن برگزاری جلسات تعامل با اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی، طرح نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان گچساران را اجرایی کرد.

بیعت‌اصل افزود: در اجرای این طرح از واحدهای صنفی سطح شهرستان گچساران بازدید شد که در این رابطه 31 واحد صنفی به علت عدم رعایت شئونات اسلامی با هماهنگی دستگاه قضایی پلمپ و برای 40 واحد صنفی اخطار پلمپ صادر شد.

این مقام انتظامی در شهرستان گچساران چاپ و نصب بنرهای هشدار‌دهنده و اعزام گشت‌های کنترل نامحسوس را از دیگر اقدامات این پلیس در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: علاوه بر این، طرح ویژه کنترلی جهت نظارت بر صنوف خدماتی مرتبط با پخش، تولید و توزیع مواد غذایی مانند رستوران‌ها، تالارها و مراکز پذیرایی و اغذیه‌فروشی‌ها به اجرا درآمد.

بیعت‌اصل با بیان اینکه متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان گچسارانی خواست تا با پلیس همکاری کرده و در صورت مشاهده واحدهای صنفی متخلف و بروز تخلف از سوی آن‌ها مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره 110 به پلیس گزارش کنند تا از طریق دایره نظارت بر اماکن عمومی اقدام قانونی صورت گیرد.

این مسئول یکی از بهترین راه‌ها در این زمینه را فرهنگ‌سازی دانست و گفت: رسانه‌ها و مطبوعات می‌توانند با آگاهی‌بخشی به جامعه و بیان هرچه بیشتر مسائل شرعی در جراید و رسانه‌های خود فرهنگ‌سازی کنند.

بیعت‌‌اصل افزود: مطبوعات با در نظر گرفتن قسمتی و یا بخشی از روزنامه و نشریه و سایت خود به تبیین فرهنگ روزه‌داری در دین مبین اسلام و فواید معنوی و مادی که داشته، بپردازند و موضوع را در جامعه بهتر از هر تریبون دیگر نهادینه کنند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول