اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان:

"شهید صارمی" از حضور در خطرناکترین میدان‌ها ترس نداشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: شهید "محمود صارمی" از جمله خبرنگاران پرتلاش و آزاده‌ای بود که از حضور در خطرناکترین میدان‌ها ترس به دل راه نداد و به رسالت خویش تا انتها وفادار ماند.

"شهید صارمی" از حضور در خطرناکترین میدان‌ها ترس نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، سیدعارف مهدی‌نیا صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان شهری در سالن خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران چشم و گوش مسئولان هستند و باید وظیفه انعکاس اخبار را با دقت و جدیت تمام اجرایی کنند.

وی افزود: خبرنگاران باید از صحت و سقم اخبار مطلع شده و بدون منبع موثق به انتشار خبر نپردازند زیرا در این صورت مشکلات زیادی را ایجاد می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان خاطرنشان کرد: خبرنگاران این شهرستان نیز در راستای انجام رسالت خطیر اطلاع‌رسانی، به بهترین نحو ممکن عمل کرده و به همین مناسبت باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در طول دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز بیگانه فصلی تأثیرگذار در تاریخ این مرز و بوم است که بخشی از آن ماحصل تلاش خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگارانی بود که با هدف اطلاع‌رسانی و نیز انتقال فرهنگ اسلامی ـ انقلابی جبهه به این عرصه وارد شده بودند.

مهدی‌نیا در پایان با تبریک به‌مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: شهید "محمود صارمی" از جمله خبرنگاران پر تلاش و آزاده‌ای بود که از حضور در خطرناکترین میدان‌ها ترس به دل راه نداد و به رسالت خویش تا انتها وفادار ماند.

در پایان این مراسم از چهار خبرنگار برتر هندیجان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول