اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد هندیجان خواستار شد

حمایت مضاعف از هنرمندان بومی توسط مسئولان استانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد هندیجان خواستار حمایت مضاعف از هنرمندان بومی توسط مسئولان استان خوزستان شد.

حمایت مضاعف از هنرمندان بومی توسط مسئولان استانی

سیدعارف مهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با به پایان رسیدن مهلت ارسال آثار به دومین کنگره ملی شعر خلیج فارس، کار داوری آثار به صورت اینترنتی آغاز شد.

وی افزود: امسال 2هزار و 299 اثر از 740 شاعر سراسر کشور به دبیرخانه دومین کنگره ملی شعر خلیج فارس ارسال شده است و مراسم اختتامیه کنگره بر روی اسکله بحرکان هندیجان که به طول یک کیلومتر در دل آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد، انجام گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ادامه داد: تدابیر اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته توسط این اداره در راستای ارتقای کمی و کیفی سطح فعالیت‌های ادبی و فرهنگی هنرمندان منطقه است.

وی با اشاره به اسامی برندگان این کنگره شعر خاطرنشان کرد: در قرعه‌کشی صورت گرفته از بین 740 شاعر شرکت کننده در دومین کنگره ملی شعر خلیج فارس، 20 نفر به‌ عنوان برنده جایزه 500هزار ریالی و 10 نفر به‌ عنوان ذخیره انتخاب شدند.

مهدی‌نیا گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان استانی بیش از پیش شاهد ارتقا و تعالی بخش‌‌های مختلف فرهنگی هنری در این شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه برندگان هر کدام مبلغ 500هزار ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند، اظهار کرد: در صورتی که برندگان در قرعه‌کشی جزو افراد برگزیده باشند، از افراد ذخیره به ‌عنوان جایگزین استفاده خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در پایان با بیان اینکه مسئولان استانی باید بیش از پیش از هنرمندان بومی حمایت کنند، گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای بخش فرهنگ و هنر و حمایت از هنرمندان بومی در منطقه است.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول