اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تالش:

قاتل 23 ساله تالشی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی تالش گفت: جوان 23 ساله‌ای که به دلیل اختلافات مالی در تالش مرتکب قتل شده بود دستگیر شد.

قاتل 23 ساله تالشی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، حسین نیک‌فرد عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان در تشریح ماجرای قتل و دستگیری قاتل اظهار کرد: به دنبال اعلام مفقود شدن فردی به نام علی از طرف خانواده‌اش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تالش افزود: کارآگاهان در بررسی‌های انجام شده متوجه شدند از تاریخ ناپدید شدن علی در چندین مرحله از طریق عابر بانک وی پول برداشت شده است، بنابراین با بررسی‌های بدون وقفه چند روزه موفق به شناسایی و دستگیری فردی به نام "فرهنگ" 23 ساله شدند.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی با مقام قضایی از منزل متهم بازرسی به عمل آمد، تصریح کرد: در این بازرسی، کارت‌های عابر بانک صادرات و ملی متعلق به فرد ناپدید شده کشف شد.

نیک‌فرد بیان کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته ابتدا منکر هرگونه ارتباط با علی شد اما در برابر دلایل و شواهد موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و با اعتراف به قتل علی گفت که در 27 فروردین امسال به دلیل اختلاف مالی با مقتول، وی را به ییلاقات شهرستان تالش برده و پس از خفه کردن وی با طناب، او را به پایین دره پرت کرده است.

وی اضافه کرد: با راهنمایی‌های قاتل، کارآگاهان آگاهی به محل وقوع جنایت رفتند و با بازسازی صحنه قتل، باقیمانده جسد مقتول که با گذشت بیش از یک ماه از وقوع قتل توسط حیوانات تکه تکه شده بود را کشف کردند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی تالش، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول