اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آستارا:

قلم و رسانه به عنوان مهم‌ترین ابزار جنگ نرم باید تقویت شوند

خبرگزاری فارس: نماینده آستارا با اشاره به نقش رسانه‌ها و نخبگان در مبارزه با جنگ نرم دشمنان، گفت: اگر در گذشته جنگ فیزیکی با دشمن بود در جامعه امروزی قلم و رسانه مهم‌ترین ابزار جنگ نرم هستند و باید تقویت و کمک شوند.

قلم و رسانه به عنوان مهم‌ترین ابزار جنگ نرم باید تقویت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب قلم با انتقادهای سازنده خود می‌توانند موانع و مشکلات شهرستان را با ادبیات هوشمندانه خود هموار کنند.

وی با بیان اینکه اصحاب قلم و نخبگان باید با انتقادها و پیشنهادهای سازنده ما را در رسیدن به اهداف عالیه یاری رسانند، افزود: بنده همواره پایبند شعارهای انتخاباتی خود هستم و جانانه از حقوق مردم دفاع می‌کنم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به نقش رسانه‌ها و نخبگان در مبارزه با جنگ نرم دشمنان، تصریح کرد: اگر در گذشته جنگ فیزیکی با دشمن بود در جامعه امروزی قلم و رسانه مهم‌ترین ابزار جنگ نرم هستند و باید تقویت و کمک شوند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و نخبگان قدرت نرم هستند، گفت: رسانه هر کشور آیینه تمام‌نمای قدرت نرم آن کشور محسوب می‌شود.

نعیمی مهم‌ترین هدف دشمن را سست کردن باورهای فرهنگی و اسلامی مردم نامید و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با جهت‌گیری‌های مثبت خود توطئه دشمنان را خنثی کنند و باید همواره مدافع آرمان‌های انقلاب و رهبری بوده و منافع ملی را در نظر بگیرند.

وی در ادامه از سخنرانی خود در صحن علنی مجلس در دوشنبه هفته آینده خبر داد و افزود: دوشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس مشکلات شهرستان را به گوش مسئولان عالی نظام می‌رسانم و از مقام معظم رهبری برای برطرف کردن مشکلات این شهرستان استمداد می‌طلبم.

به گزارش فارس، به مناسبت روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران و اصحاب قلم مهمان ضیافت افطاری نماینده آستارا بودند و از نزدیک انتقادها و پیشنهادهای خود را با نماینده آستارا در میان گذاشتند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول