اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری:

روز قدس از کارآمدترین رویکردهای ظلم‌ستیزانه امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: روز قدس و راهپیمایی بزرگ این روز از کارآمدترین رویکردهای ظلم‌ستیزانه امت اسلامی به شمار می‎رود.

روز قدس از کارآمدترین رویکردهای ظلم‌ستیزانه امت اسلامی است

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: حمایت از مظلومان جهان و دفاع از مستضعفان از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است که این مهم در 33 سال از عمر انقلاب هر سال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته انجام می‌گیرد.

وی افزود: روز قدس یکی از مهم‌ترین روزهایی است که ملت مسلمان ایران هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کند و با سردادن شعار، انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی آن نشان می‌دهد.

گنجی با بیان اینکه روز قدس از کارآمدترین دیدگاه‌های ظلم‌ستیزانه امت اسلامی است، گفت: جهان اسلام در شعاع این روز بیدار شده و تنفر خود را از سیاست‌های غیرانسانی رژیم صهیونیستی به منصه ظهور می‎گذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نتیجه این همبستگی و یکپارچگی امت اسلامی رسیدن به حکومت صالحه منجی عالم بشریت است.

گنجی با اشاره به اقدامات پیش‎بینی شده کمیته فرهنگی، هنری و تبلیغی ستاد انتفاضه و قدس این استان، افزود: فضاسازی تبلیغی شهری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته است که جذابیت‌سازی، بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به آحاد مردم را دنبال می‌کند.

وی به حضور حماسی مردم چهارمحال و بختیاری در صحنه‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: مردم این استان در صحنه‌های مختلف کشور همواره خالق حماسه‌ای ماندگار در صحنه انقلاب اسلامی هستند.

گنجی اظهار داشت: مردم این استان در راستای اثبات حقانیت اسلام و انقلاب و عمل به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز قدس مطابق با سال‌های گذشته حاضر می‌شوند و حمایت خود را از ملت بی‌دفاع فلسطین نشان می‎دهند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول