اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دنا:

مسئولان دنا آماده برگزاری شکوهمندانه روز قدس باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دنا روز قدس را روز اسلام و بیداری مسلمانان دانست و گفت: مسئولان دنا آماده برگزاری شکوهمند روز جهانی قدس باشند.

مسئولان دنا آماده برگزاری شکوهمندانه روز قدس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، حجت‌الاسلام سید محمدمهدی قاسم‌زاده عصر امروز در جلسه ستاد راهپیمایی روز جهانی قدس این شهرستان اظهار کرد: امام راحل بر اساس بینش اسلامی و تأسی به قرآن، راه را به همه آزاداندیشان و صلح‌خواهان جهان نشان داده است.

امام جمعه دنا عنوان کرد: برای اولین بار از زمان اشغال فلسطین و به منظور نشان دادن قدرت عظیم مسلمانان و مستضعفان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و پرچمدار نهضت جهانی اسلام آخرین جمعه مبارک ماه رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب و معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) این روز را فقط مختص فلسطین نمی‌داند، گفت: این روز متعلق به همه جهان اسلام و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین جهان است تا مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی طی مراسمی، همبستگی بین‌المللی خود را در حمایت از حقوق قانونی ملت‌های مسلمان و مردم فلسطین اعلام کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دنا با بیان این‌که سابقه درگیری جبهه حق و باطل به تاریخ خلقت انسان برمی‌گردد، بیان کرد: از اوایل قرن چهاردهم هجری تحولات منطقه‌ای شدت بیشتری به خود گرفت و جبهه باطل به سرکردگی شیطان که زمان آغاز دولت جهانی حق را از نزدیک می‌دید، فعالیت خود را تشدید کرد.

قاسم‌زاده اظهار کرد: نیروهای شیطانی تصمیم به هجوم به خاورمیانه و تشکیل پایگاه‌هایی در این منطقه گرفتند و به دلایل مختلف بهترین مکان برای این پایگاه را کشور فلسطین و شهر بیت‌المقدس دانستند.

وی هدف اصلی از تشکیل دولت یهود را پیش‌دستی در تسلط بر منطقه خاورمیانه به منظور ممانعت از تشکیل دولت جهانی اسلام دانست.

امام جمعه دنا افزود: جبهه باطل از هنگام تأسیس دولت خود در اسرائیل با ترفند و نقشه توانست بین اعراب و مسلمین اختلاف ایجاد نموده و بر قدرت خود بیافزاید و امور بسیاری از کشورهای منطقه را در نهان و آشکار به دست گیرد.

وی نقشه شیطان برای تشکیل حکومت از نیل تا فرات را نقش بر آب دانست و حکومت اسلامی در ایران به رهبری امام راحل را سدی در برابر این غاصبان دانست.

امام جمعه دنا وجود رهبر فرزانه را امید همه مبارزان و مجاهدان جهان دانست و گفت: پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه به یقین مرهون ایستادگی و مقاومت ملت ایران به پرچم‌داری امام خامنه‌ای است و سید حسن نصر‌الله و حزب‌الله لبنان نیز ثمره طیبه نهال مقاومت و فرهنگ غنی ایستادگی شیعه علوی است.

قاسم‌زاده عنوان کرد: خاورمیانه روزی مرکز تاخت و تاز و قدرت‌نمایی مستکبران و دولتمردان آمریکایی بود و امروز به نمایشگاه ناکامی‌ها و شکست‌های آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دنا اظهار داشت: به لطف خدا به زودی معادله این غده سرطانی با راهکار و تداوم انتفاضه و استمرار مقاومت و حرکت پیش‌رونده و متعالی بیداری اسلامی و غیرت انقلابی ملت‌های بپا خاسته برای همیشه نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه دنا حضور پرشور مردم در روز قدس را بیعتی دوباره با ولی‌امر مسلمین دانست و خواستار برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس در این شهرستان شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول