اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

واردات برنج از 3 ماه قبل و بعد از تولید ممنوع است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: بر اساس قانون سه ماه قبل و سه ماه بعد از تولید واردات برنج به کشور ممنوع است و نباید وارد شود، اما وارد می‌شود و این باید بررسی و پیگیری شود.

واردات برنج از 3 ماه قبل و بعد از تولید ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان داشت: آنچه امروز در سوریه و میانمار می‌گذرد نشانه سلطه‌طلبی نظام سلطه بر جوامع اسلامی است تا با برهم زدن مناسبات بین کشورهای اسلامی، سپر دفاعی در مقابل اسرائیل را بشکند و از مقابل بردارد.

وی ابراز داشت: ما میراث‌دار قیام 15 خرداد 42 و پاسدار ارزش‌های اسلام و انقلاب هستیم و نباید فکر کنیم امروز نماینده یا رئیس هستیم بلکه پاسدار آرمان‌های نظام و امام و آرمان‌گرای واقعگرایانه که بزرگ و دست یافتنی است، آرمانی چون عدالت که ما باید حداقل پی‌ریزی کنیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حفظ موقعیت نظام جمهوری اسلامی در جهان وظیفه همگان است و بدین منظور مجلس شورای اسلامی با توجه به مباحث اقتصادی در کشور به جد وارد شد و توانست برخی از مسایل را تا حدودی سامان دهد.

فیاضی ادامه داد: تحریم‌های اقتصادی و نفتی به هر حال در برخی از زوایای جامعه تاثیر خود را می‌گذارد ولی در شرایط فعلی همه باید حساس باشیم، زیرا همه نقش دارند و نباید از نقش‌ها و وظایف غفلت کرد.

این مسئول اظهار داشت: مسئولان و مدیران باید پیگیر مصوبات باشند به‌طوریکه 90 درصد کار پیگیری و 10 درصد مصوبات جدید باشد به ویژه سیاست‌ها و ابلاغیه‌هایی که به مدیران ابلاغ می‌شود باید حفاظت، پیگیری و اجرا کنند تا مصوبات عقیم نماند.

*سه ماه قبل و بعد از تولید واردات برنج ممنوع است

عضو کمیسیون پژو هش و تحقیقات مجلس ابراز داشت: کشاورزی ما هنوز سنتی است، افزایش هزینه‌های تولید به کشاورزی و کشاورزان آسیب می‌رساند، بر اساس قانون سه ماه قبل و سه ماه بعد از تولید واردات برنج به کشور ممنوع است و نباید وارد شود، اما وارد می‌شود و این باید بررسی و پیگیری شود.

*برای مردم خرج‌تراشی نکنیم/یارانه را چرتکه‌ای خرج می‌کنند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از امور در شهرستان قابل انجام است و نیازی به مراجعه به استان و تهران نیست، تصریح کرد: مردم ما در مضیقه هستند و حتی یارانه پرداختی دولت را چرتکه‌ای خرج می‌کنند ، ما مسئول و موظف به کاهش هزینه‌های آنان هستیم.

وی ادامه داد: وقتی می‌شود برخی از امور در شهرستان حل شود حتی با تفویض اختیار مشکل در شهرستان رفع شود چرا باید به مردم هزینه اضافی تحمیل کرد و به استان و تهران فرستاد.

فیاضی با تاکید بر حساسیت به منابع طبیعی ابراز داشت: هیچ قدرتی حق ندارد در منابع طبیعی و معادن دست ببرد، منابع طبیعی باید نظارت بیشتری بکند تا علاوه بر حفظ منابع طبیعی و معادن، اگر هم بهره‌برداری با اخذ مجوز مشغول فعالیت است به منطقه و مردم آن هم نفع برساند.

وی در پایان بر توجه بیشتر به خانواده‌های شهدا و جانبازان، محرومان و مستضعفان تاکید کرد و گفت: نظام نظام محرومان و مستضعفان است، از سرمایه‌گذار هم باید حمایت شود، این با سرمایه‌دار فرق می‌کند، سرمایه گذاری که برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید قدم بر می‌دارد لازم است حمایت شود.

انتهای‌پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول