اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

95 درصد نهاده‌های دامی کشور وارداتی است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه 95 درصد نهاده‌های دامی کشور وارداتی است، گفت: در بحث مرغ قیمت اعلام شده هزار تومان کم‌تر از قیمت تمام شده آن است.

95 درصد نهاده‌های دامی کشور وارداتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مظفر انصاری در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به تحریم‌های اقتصادی از سوی استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در شرایط نابرابری هستیم که هر روزنه‌ای به سرعت توسط استکبار مسدود می‌شود.

وی تاکید کرد: باید عزم‌ها و فکرها بسیجی‌وار برای خنثی‌سازی توطئه اقتصادی کشور به کار گرفته شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در ارتباط با گرانی‌های اخیر در بازار مرغ و نهاده‌های دامی تصریح کرد: 95 درصد نهاده‌های کشور وارداتی است و همین امر موجب شده در بحران تحریم گرانی‌ها به وجود آید.

وی با گلایه از عملکرد رسانه‌ها در هجمه‌هایی که به افزایش قیمت مرغ وارد کرده‌اند، گفت: رسانه‌ها به جای پرداختن به نقاط قوت تنها بر نقاط ضعف پافشاری می‌کنند به گونه‌ای که در یک روز بیش از 100 تماس از سوی خبرنگاران داشته‌ام.

انصاری با اشاره به برخی تجمع مرغ‌داران و دامداران تاکید کرد: همه جامعه باید برای عبور از این بحران همراهی داشته باشند.

وی بیان کرد: در بحث مرغ قیمت اعلام شده هزار تومان کم‌تر از قیمت تمام شده است و از همین‌رو باید در حوزه خدمات و تولید تلاش کنیم و این هزار تومان را کاهش دهیم.

انصاری تصریح کرد: در طی روزهای اخیر قیمت سویا کاهش یافته و پیش‌بینی می‌شود، قیمت مرغ نیز کاهش پیدا کند.

وی یادآور شد: پرورش ‌د‌هندگان مرغ هر چند همراهی‌هایی داشتند، اما به تعهدات خود عمل نکردند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به انعقاد قرارداد با 16 کارخانه لبنی، گفت: در زمینه لبنیات مشکلی در استان اصفهان نداریم و برای تأمین اقلام پر مصرف لبنی از قبیل شیر و ماست کم چرب آمادگی کامل وجود دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون به منظور جلوگیری از خروج دام، نهاده‌های دامی و محصولات کشاورزی از استان با قوه قهریه برخورد نکرده است.

انصاری با انتقاد از برخی ادارات دولتی، بیمارستان‌ها و مراکز نظامی یادآور شد: ما به نظام حواله‌ای بازنگشته‌ایم، بلکه در حال گذر از بحران هستیم.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول