اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته دو فوتبال قرعه‌کشی شد

گیتی‌پسند در گروه A لیگ دسته دو فوتبال قرار گرفت

خبرگزاری فارس: پس از قرعه‌کشی مسابقات فوتبال دسته دو کشور تیم گیتی‌پسند به همراه 13 تیم دیگر در گروه A رقابت‌ها قرار گرفت .

گیتی‌پسند در گروه A لیگ دسته دو فوتبال قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با توجه به پایان قرعه‌کشی لیگ دسته دوم  فوتبال و ارائه تقویم مسابقات، مقرر شد تا این رقابت‌ها طبق برنامه زمانی قبلی بدون تأخیر از تاریخ 26 شهریور 91 آغاز شود و پایان نیم‌‌فصل اول رقابت‌ها 24 و 25 آذرماه سال 91 است.

زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل رقابت‌ها از 26 آذرماه 91 آغاز و تا 11 دی‌ماه 91 ادامه دارد.

به گزارش فارس، آغاز نیم‌فصل دوم نیز از هفدهم دی‌ماه آغاز و رقابت‌ها در تاریخ‌های 24 و 25  فرودین‌ماه سال 92 به پایان می‌رسد.

رقابت‌های این فصل لیگ دسته دوم بزرگ‌سالان با حضور 28 تیم (در دو گروه 14 تیمی) برگزار می‌شود که در پایان مسابقات چهار تیم برتر (از هر گروه دو تیم) به طور مستقیم به لیگ دسته اول در فصل 93-92 صعود می‌کنند و تیم‌های یازدهم، دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم هر گروه (مجموعاً هشت تیم) به صورت مستقیم به لیگ دسته سوم در فصل 93-92 سقوط می‌کنند.

تیم‌های دهم هر گروه نیز با انجام یک دیدار پلی‌آف، نهمین تیم سقوط کننده به لیگ دسته سوم در فصل آتی را تعیین می‌کنند و تیم برنده در این دیدار نیز جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم در فصل آتی را کسب می‌کنند.

گفتنی است تیم گیتی‌پسند اصفهان در این فصل از رقابت‌ها با تیم‌های فولاد نوین اهواز، گاز فجر جم، نفت و گاز گچساران، منطقه ویژه بندر عباس، دارتاک لرستان، صنعت ساری، نفت محمود آباد، نفت امیدیه، شهرداری اردبیل، شهر صنعتی کاوه تهران، مقاومت تهران، چوکا تالش و شهرداری لنگرود در گروه A مسابقات قرار دارد. 

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول