اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نخستین بازی مبینی‌پور برابر پرسپولیس رقم خورد

اعتماد تحسین برانگیز گل‌محمدی به جوان آینده‌دار فوتبال قم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به بازیکن آینده‌دار فوتبال استان قم اعتماد کرد و وی را در ترکیب اصلی تیمش برابر پرسپولیس قرار داد.

اعتماد تحسین برانگیز گل‌محمدی به جوان آینده‌دار فوتبال قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یحیی گل‌محمدی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اقدامی پسندیده بازیکنان بسیاری را از لیگ دسته اول به تیم صبای قم آورده و به جای بهره‌گیری از بازیکنان مطرح اشباع شده فوتبال ایران، با بها دادن به آنها نقش بسزایی در تربیت نسل جدیدی در فوتبال کشورمان ایفا می‌کند.

در این بین سید مجتبی مبینی‌پور بازیکن آینده‌دار فوتبال استان قم که یکی از بازیکنان بومی صبای قم محسوب می‌شود، در دیدار برابر پرسپولیس تهران به عنوان مدافع چپ تیمش مورد اعتماد گل‌محمدی واقع شد و توانست با تمام توان شایستگی‌هایش را نشان دهد.

این بازی خوب و تحسین برانگیز مبینی‌پور کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم، در کنار درخشش میلاد سلیمان فلاح دیگر بازیکن جوان و آینده‌دار صبا موجب شد تا بازیکنان جوان صبای قم بیش از پیش مورد اطمینان سرمربی صبای قم باشند.

البته در این دیدار مهره‌هایی نظیر سعید لطفی مدافع صبای قم و عضو تیم ملی فوتبال امید زیر 22 سال کشورمان، ابوالفضل ابراهیمی و دیوید سانیا ویلکروم نفراتی بودند که در ترکیب صبا مقابل پرسپولیس بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند.

صبای قم بعد از برتری دو بر یک مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال که نخستین بازی خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شد، در این دیدار دومین پیروزی خود را برابر پرسپولیس تهران کسب کرد تا از دیدارهای خارج از خانه بهترین عملکرد را داشته باشد.

صبای قم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید 11 روز دیگر در دیداری حساس در خانه خود از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پذیرایی کند در حالی که بعد از آن در دو بازی خارج از خانه به میهمانی حریفان آبادانی و تبریز می‌رود.

بازی صبای قم در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در روز جمعه بیست و هفتم مرداد ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود در حالی که شاگردان گل‌‌محمدی در روز سوم شهریور ماه در ورزشگاه تختی آبادان میهمان تیم فوتبال صنعت نفت خواهند بود.

از سوی دیگر صبای قم که هم‌اکنون تیم 9 امتیازی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است، در روز هفتم شهریور ماه باز هم در دیداری خارج از خانه به میدان می‌رود و این بار باید با تیم مدعی تراکتور‌سازی تبریز در حضور تماشاگران این تیم در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام شهر تبریز بازی کند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول