اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال قزوین:

امتیاز تیم فوتبال داتیس لرستان برای قزوین خریداری شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان قزوین گفت‌: امتیاز تیم فوتبال داتیس لرستان با دو میلیارد و 800 میلیون ریال برای قزوین خریداری شد.

امتیاز تیم فوتبال داتیس لرستان برای قزوین خریداری شد

اکبر سکاکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه با حمایت مسئولان توانستیم امتیاز تیم دسته دومی داتیس لرستان را خریداری کنیم، اظهار کرد: اگر چه تیم‌های سایپا مهر و کاوه تهران را هم مدنظر داشتیم، اما در نهایت توانستیم با تیم داتیس لرستان به توافق نهایی برسیم.

وی با اشاره به اینکه با خرید امتیاز این تیم لرستانی به زودی کار تعیین هیئت مدیره، مدیرعامل و تلاش برای جذب حامی این تیم را آغاز می‌کنیم‌، تصریح کرد: با خرید امتیاز تیم داتیس لرستان کارهای بعدی آن برای بستن تیمی قدر را سریعا پیگیری می‌کنیم.

سکاکی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم با استفاده از جذب بازیکنان بومی یک تیم کاملا جوان را آماده مسابقات کنیم، افزود‌: حضور بازیکنان بومی این استان در تیمی که قرار است به عنوان نماینده قزوین در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های فوتبال کشور حاضر شود ضمن انگیزه بخشی به سایر بازیکنان به‌ویژه در بخش پایه و نوجوانان می‌تواند این فرصت را ایجاد کند که شاهد برخورداری قزوین از یک تیم با ریشه باشیم‌.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین‌ ‌با اشاره به اینکه ورزشگاه پانزده هزار نفری استان قزوین مهیای حضور یک تیم در لیگ‌های فوتبال کشور است، عنوان کرد: در سال نخست به این نتیجه رسیدیم که با خرید امتیاز یک تیم دسته دومی می‌توانیم روی این تیم سرمایه‌گذاری لازم را انجام داده و برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های آتی حضوری قدرتمند داشته باشیم‌.

وی ‌با اشاره به حضور دو فوتبالیست‌ نونهال قزوینی در اردوی تیم ملی گفت‌: مهرداد زارعی و امیرحسین باغبان‌ با دعوت کادر فنی تیم ملی فوتبال روزهای سوم تا ششم مرداد‌ماه اردوی تدارکاتی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی فوتبال در تهران برپا کردند‌.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین‌ با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال جام رمضان امسال به دلیل اینکه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده به حد‌نصاب نرسید، برگزار نشد، عنوان کرد‌: برگزاری این مسابقات به نوعی می‌توانست خاطرات فوتبال دوستان در سال‌های گذشته را در اذهان زنده کند‌.

سکاکی همچنین اشاره‌ای هم به برگزاری رقابت‌های فوتبال باشگاهی در استان قزوین کرد و اذعان داشت: این مسابقات پس از ماه مبارک رمضان با قرعه‌کشی تیم‌های شرکت‌کننده آغاز خواهد شد‌.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول